اخبار ورزشیفوتبال جهان

زلاتان: بازگشتم به میلان بیهوده نیست/ می‌خواهم روسونری را به روزهای اوج برگردانم

مهاجم سوئدی میلان بعد از تمدید قراردادش گفت: همیشه گفتم حضورم در اینجا بیهوده نیست بلکه برای کسب نتایج خوب و بازگرداندن میلان به اوضاع طبیعی اینجا هستم.

به گزارش پیشرو اسپرت، زلاتان ایبراهموویچ، مهاجم سوئدی میلان شب گذشته به ایتالیا برگشت و قراردادش را برای مدت یک فصل با روسونری تمدید کرد.

ایبرا بعد از تمدید قراردادش با میلان عنوان کرد: تصمیم گرفتم به خانه برگردم. الان می توانیم کارمان را آغاز کنیم تا نتایج بهتری را کسب کنیم. همیشه گفتم حضورم در اینجا بیهوده نیست بلکه برای کسب نتایج خوب و بازگرداندن میلان به اوضاع طبیعی اینجا هستم. ۶ ماه خوب با تیم پشت سرگذاشتم ولی چیزی کسب نکردم.

وی افزود: الان فرصت داریم تا از اول شروع کنیم و برای رسیدن به اهدافمان همه چیز را قربانی کنیم. احساس خوبی داریم و بی صبرانه منتظر بازی ها با حضور تماشاگران هستم چون به حمایت ها آنها نیاز داریم.

زلاتان در دوره اول (۲۰۱۰-۲۰۱۲) و دوره دوم حضورش در میلان تا کنون ۱۰۵ بازی انجام داده و ۶۷ گل به ثمر رسانده است. همچنین ستاره سوئدی ۲۹ پاس گل داده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا