اخبار ورزشیفوتبال ایران

زرینچه:علاقه ای به حضور در کمیته فنی ندارم/بعید می دانم نفرات انتخاب شده چوب لای چرخ فکری بگذارند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با من هیچ صحبتی نشده و حقیقتا نه وقت حضور در کمیته فنی را دارم و نه علاقه ای به این کار دارم.

به گزارش پیشرو اسپرت، جواد زرینچه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابش به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی استقلال اظهار داشت: با من هیچ صحبتی نشده، و حقیقتا من وقت حضور در کمیته فنی را ندارم ضمن آنکه علاقه ای هم به این کار ندارم.

وی افزود: در زمان استراماچونی هم به خاطر گروه جوانی که مشغول به فعالیت بود آمدم وگرنه دیگر علاقه ای به سرپرستی و حضور در هیات مدیره ندارم.از ما پیشکسوت تر خیلی هستند که می توانند به تیم استقلال کمک کنند. این را هم بگویم قبل از اعلام اسامی اصلا صحبتی با من نشده است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که تشکیل این کمیته را به صلاح کادر فنی تیم می داند یا خیر گفت:کمیته فنی خوب است، ما پیش از انتخاب فکری جلساتی داشتیم و بهترین فکر همین بود که از اسامی بدون کینه و دلسوز استفاده کنند. محمود فکری از کمیته فکری بدش نمی آید. این نفراتی که انتخاب شدند همه استقلالی هستند و مطمئنا چوب لای چرخ فکری نمی گذارند. من بعید می دانم آنها نیتی جز کمک داشته باشند.

زرینچه تصریح کرد: استقلال نیاز به آرامش دارد. مطمئنا اگر از این نفراتی که در کمیته فنی هستند خوب استفاده شود  می توانند کمک حال کادر فنی و مجموعه استقلال در لیگ امسال باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا