اخبار ورزشیسایر اخبار

رونمایی از برنامه مسابقات المپیک پاریس

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برنامه مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، برنامه مسابقات بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس پس از تایید هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک رونمایی شد. در مجموع ۳۲ ورزش در ۱۹ روز مسابقه با ۳۲۹ رویداد برگزار می‌شود.

مسابقات از روز چهارشنبه ۲۴ جولای (۳ مرداد ۱۴۰۳)، ۲ روز قبل از برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود. هندبال اولین ورزشی است که آغاز خواهد شد. مسابقات فوتبال و راگبی نیز در روز اول بازی‌ها برگزار می‌شود. مدال‌ها قرار است از روز اول پس از مراسم افتتاحیه توزیع شوند. مدال‌های جودو، شمشیربازی، دوچرخه‌سواری جاده، اسکیت‌برد، شنا، شیرجه، راگبی و تیراندازی در روز نخست اعطا می‌شوند.

مراسم افتتاحیه قرار است در فضای باز در حاشیه رودخانه سن برگزار شود و برگزارکنندگان امیدوارند که هزاران تماشاگر بتوانند به صورت رایگان از این رویداد لذت ببرند. کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس ماه گذشته اعلام کرد ۱۳٫۴ میلیون بلیت برای مسابقات در دسترس علاقمندان خواهد بود.

انتظار می‌رود برنامه بازی‌های المپیک به تفکیک رویداد در ژوئن سال جاری و برنامه مسابقات بازی‌های پارالمپیک پاریس نیز تابستان امسال منتشر شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا