اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

روسیه به برگزاری بازی برگشت با ایران علاقه دارد

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درباره برگزاری یک بازی دوستانه دیگر با تیم ملی ایران ابراز علاقه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی در عطیلات نوروزی، الکساندر دیوکوف، رئیس فدارسیون فوتبال روسیه نسبت به برگزاری بازی دوستانه دیگری با شاگردان امیر قلعه‌نویی در کشورش ابراز علاقه کرد.

دیوکوف به رسانه روسی اسپورت اکسپرس گفت: ما در تهران بازی و درباره احتمال برگزاری بازی برگشت در روسیه هم (با مقام‌های فدراسیون فوتبال ایران) رایزنی کردیم. ما علاقه‌مند به انجام چنین بازی در سال جاری و یا سال آینده میلادی هستیم. البته این مستلزم این است که برنامه‌های طرف ایرانی هم با ما تطابق داشته باشد. ما به تقویم نگاه خواهیم کرد.

بازی سوم فروردین ایران و روسیه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. روس‌ها سه روز بعد در دومین بازی تدارکاتی خود، عراق را با نتیجه دو ر صفر در سن‌پترزبورگ شکست دادند.

پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، تیم ملی روسیه از طرف فیفا و یوفا از حضور در رقابت‌های بین‌المللی که تحت نظر این دو نهاد برگزار می‌شود، تعلیق شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا