اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

رغبتی: فدراسیون‌هایی که در هانگژو نماینده ندارند عملکرد خود را با دستورالعمل‌ها مطابقت دهند

دبیر دبیرستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: روسای که در این بازی‌ها نماینده ندارند ببینند آیا واجد شرایط بوده‌اند یا خیر؟

به گزارش پیشرو ورزش، علی رغبتی دبیرستاد بازیهای آسیایی و پاراآسیایی در خصوص مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون گلف در مورد جایگاه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اظهارداشت: با احترام به نظر او، باید بگویم ستاد عالی هم جایگاه قانونی دارد و هم سابقه تاریخی.

وی افزود: در تمام ادوار بازیهای آسیایی و پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک از ۲۵ سال گذشته همه موضوعات در ستاد عالی مطرح شده، ستاد توصیه‌ها و تصمیماتی داشته و به اجرا گذاشته که این موضوع مختص این دوره نیست. ضمن اینکه اگر به قانون اهداف و وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک توجه بیشتری می‌کردند کاملا مشخص است که قانونگذار، این نهادها را مکلف به هماهنگی و همکاری باهم کرده که در خصوص رویدادهای بزرگ این هماهنگی‌ها در قالب ستاد عالی به منصه ظهور می رسد.

دبیرستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی خاطرنشان کرد: در این دوره قبل از هر تصمیمی ابتدا دستورالعمل اعزام که مبنای کیفی گرایی در آن مشهود است تنظیم و تصمیمات برمبنای آن اتخاذ شد. روسای محترم فدراسیون‌هایی که در لیست نهایی نماینده ندارند، ابتدا عملکرد سال‌های اخیر رشته خود را با دستورالعمل مطابقت دهند و ببینند آیا واجد شرایط بوده‌اند یا خیر؟

رغبتی در ادامه تاکید کرد: در سال جاری و سیاست‌های کلان کشور هر اعزام باید یک هدف را دنبال کند؛ به عنوان مثال کسب مدال و جایگاه یا کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک یا جزو رشته‌های پایه باشند. البته ورزش بانوان از آن جهت که دارای ظرفیت‌های نهفته برای افزایش مدال آوری در سالهای آتی است، امتیازات و تسهیلات بیشتری دریافت می‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا