اخبار ورزشیفوتبال جهان

رسانه آلمانی:گنابری، جانشین لواندوفسکی مقابل لایپزیگ

معتبرترین نشریه ورزشی آلمان سرژ گنابری را جانشین روبرت لواندوفسکی در بازی بزرگ با آر.ب لایپزیگ معرفی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، بعد از تعطیلی موقت و چند روزه رقابت های بوندس لیگا که به خاطر برگزاری مسابقات ملی بوجودآمد، از امروز لیگ فوتبال آلمان از سرگرفته می شود. مطابق برنامه از هفته بیست و هفتم آر.ب لایپزیگ میزبان بایرن مونیخ است.

دیداری که تا حد زیادی مشخص می کند بایرن از شانس مجدد قهرمانی برخوردار است یا لایپزیگ می تواند سریال قهرمانی های متوالی مونیخی ها را قطع کند.

برای این مسابقه چند روزی است که مشخص شده سرخ پوشان باواریایی، «روبرت لواندوفسکی» را به خاطر مصدومیت در اختیارندارند.

این بازیکن در جریان بازی های ملی لهستان از ناحیه زانو آسیب دید و ۴ هفته غایب است.

طبق پیش بینی کیکر، هفته نامه معتبر ورزشی آلمان ها، هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن از وجود گنابری در نوک حمله استفاده می کند.

این نشریه براساس اطلاعاتی که گزارشگرانش کسب می کنند، عنوان کرد نویر در درون دروازه می ایستد، پاوارد، زوله، آلابا و ارناندنس خط دفاع را تشکیل می دهند، کیمیش و گورتسکا، هافبک های دفاعی بایرن خواهند بود ، سانه، توماس مولر و کومان هافبک های هجومی تیم خواهند شد. ضمنا سرژ گنابری، مهاجم هدف بایرن در این بازی خواهد بود.

البته کیکر همچنین ترکیب تیم آر.ب لایپزیگ را نیز معرفی کرد. این نشریه عنوان کرد ناگلس مان، سرمربی جوان و با استعداد تیم از گولاچی در دروازه، کلوسترمان، اوپامکانو و اوربان در دفاع، موکیله و زابیتسر، آدامز و حیدرا در لایه اول خط  میانی و دنی اولمو، انکوکو در لایه دوم خط میانی استفاده می کند.

ضمن آنکه فورسبرگ نیز نقش مهاجم هدف تیم را نیز بازی می کند.

براساس اعلام همین منبع، بایرن برای این بازی آرپ، جروم بواتنگ، دیویس، کاستا، لواندوفسکی و تولیسو را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.

در نقطه مقابل نیز آنجلینو، هالستن برگ، کامپل، لایمر، سوبوشلای نیز در تیم  لایپزیگ غایب هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هجده =

دکمه بازگشت به بالا