اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش تهرانویژه‌های خبری

رحیمی پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات شد

آئین معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات با حضور مسئولین استانی، شهرستان و رواسای هیات های ورزشی برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم تکریم امید قمی رئیس سابق و معارفه حسین رحیمی پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات با حضور کرمعلی ایرجی “معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران” ، پیشکسوتان ، قهرمانان و رواسای هیات های ورزشی شمیرانات در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امید قمی با تشکر از همه همکاران اداره ورزش و جوانان شهرستان ، اجرای برنامه ها و نظم دهی مناسب به ساز و کار این اداره را از نکات مهم دوران مدیریت خود برشمرد.

همچنین کرمعلی ایراجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل با قدردانی از اقدامات سکاندار سابق ورزش شهرستان شمیرانات، کسب افتخار آفرینی ورزشکاران تهرانی در مسابقات استعدادهای برتر کشور را و حضور استان تهران در جایگاه اول این رقابت ها را حاصل تلاش گروهی جامعه ورزش استان بیان داشت.

در ادامه نیز مهدی اربابی و حسن میرزا آقابیگ پیشکسوتان ورزش استان تهران طی سخنانی از زحمات رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات قدردانی کردند و برای رحیمی پور سرپرست این اداره آروزی موفقیت کردند.

حسین رحیمی پور با قدردانی از تلاش های امید قمی ،مهمترین برنامه های مدنظر خود را: گسترش و توسعه ورزش بین شهروندان ساکن در شهرستان و ایجاد پایگاه های ورزشی با همراهی و مشارکت مساجد، بسیج ، هیات های ورزشی و اجرای برنامه های محله محور با توجه به پتانسیل موجود در محلات و همچنین نگاه و توجه ویژه به جوانان شهرستان شمیرانات عنوان کرد.

در پایان نیز حکم مسئولیت رحیمی پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات توسط ایرجی معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعطا گردید.

تهیه و تنظیم خبر: حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا