اخبار ورزشیورزش تهران

رحیمی پور خبر داد: برگزاری کوهپیمایی و جشنواره هفته فرهنگی شمیرانات

رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات از برگزاری کوهپیمایی خانوادگی و جشنواره هیات های ورزشی شهرستان در دومین روز از «هفته فرهنگی شمیرانات» خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین رحیمی پور با اشاره به نام‌گذاری هفته شمیرانات (۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه) گفت: این اداره در نظر دارد در دومین روز از این هفته، با برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی در اردوگاه شهید باهنر با مشارکت هیات‌های ورزشی، ورزشکاران، پیش‌کسوتان، مربیان و داوران، یک روز به‌یادماندنی را بجا بگذارد. در همین راستا روز جمعه ۲۲ اردیبهشت که به نام «کوه، ورزش و خانواده» نام‌گذاری شده‌، مقرر است جشنواره فرهنگی ورزشی شهرستان شمیرانات برگزار شود.
وی افزود: با هماهنگی هایی که با تربیت بدنی وزارت دفاع صورت گرفته، همایش کوه‌پیمایی خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه از مبداء کلک‌چال آغاز و در مسیر نورالشهداء ادامه خواهد یافت.
رحیمی پور اعلام کرد: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ همان روز با مشارکت کلیه هیات‌های ورزشی، باشگاه‌داران و پیش‌کسوتان، جشنواره فرهنگی ورزشی در اردوگاه شهید باهنر برگزار می شود.
وی با دعوت از جامعه ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات و کلیه ادارات و مؤسسات برای حضور در این همایش گفت: امیدواریم بتوانیم در با شکوه برگزارشدن این هفته سهم بسزایی داشته باشیم.
گفتنی است، ۲۷ اردیبهشت ماه سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب (ره) به حسینه مبارکه جماران است که این روز به نام «شمیرانات» موسوم گردیده و از ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ماه «هفته شمیرانات» نامگذاری شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا