اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

رحمتی:‌ فرصت‌هایمان گل شود جهش خیره‌کننده خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دو تیم جوان و با انگیزه فوتبال خوبی را ارایه کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، سید مهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و آلومینیوم در نشست خبری، اظهار داشت: همانگونه که روز گذشته گفتم بازی خوبی شد. از دو تیم جوان و باانگیزه، فوتبال خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول طبق آنالیزی که داشتیم سعی کردیم به گل برسیم و این موضوع هدف‌مان بود. فکر می‌کنم به گل هم رسیدیم، اما داور برای زدن سوت پنالتی مقداری عجله کرد.

وی افزود: پس از خراب شدن آن پنالتی از لحاظ ذهنی مقداری افتادیم اما در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. در این نیمه برخی مواقع ما خیلی خوب بودیم و برخی لحظات پیکان خوب بازی کرد. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند در کل از آن بازی‌هایی بود که هر تیمی بهتر از فرصت‌هایش استفاده می‌کرد می‌‌توانست برنده باشد. شانس‌های گل ما نیز مقداری بیشتر بود. به تیم پیکان و کادر فنی‌اش خسته نباشید می‌گویم، تیم خیلی خوب و جوانی هستند از بازیکنان تیم خودم نیز تشکر می‌کنم که امروز با همه وجودشان بازی کردند.

سرمربی باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه انقلاب کرج گفت:‌ خیلی بد است بخواهیم در مورد چمن ورزشگاه صحبت کنیم این چمن مقداری بلند و پر بود و بازیکنان به لحاظ بدنی خسته شدند. اگر شرایطی فراهم شود تا زیرساخت مناسبی داشته باشیم و در زمین خوب فوتبال بازی کنیم اطمینان داریم فوتبال بهتری بازی می کنیم. به هر حال تمام تلاش‌مان را کردیم.

رحمتی در خصوص اینکه محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک پس از بازی اذعان کرد در صحبتی که با ناظر مسابقه داشته برای اعلام پنالتی به سود این تیم قانع شده است، گفت: نمی‌‌دانم رجائیان چه صحبتی داشته که قانع شده اما شاید اگر آن پنالتی گل می‌شد اکنون این صحبت‌ها هم نبود. شاید با از دست رفتن پنالتی نتوانستیم نتیجه را کسب کنیم اما در رختکن شاهد صحنه‌های خیلی خوبی بودم و دیدم بازیکنانم پشت همدیگر هستند. همه با تمام توان آمدند کمک کنند.

وی ادامه داد:‌ وحید محمدزاده در بازی قبلی در شرایطی حساس پنالتی ما را گل کرداما این بازی گل نکرد. بازیکنان بزرگی در دنیا پنالتی از دست داده‌اند این موضوع مهم نیست، مهم تیم بودن ما است. با هم می‌بریم، مساوی می‌کنیم و می‌بازیم. راه خیلی طولانی را پیش‌رو داریم اما موضوعی که مرا خیلی خوشحال می‌کند این است که فوتبال خیلی خوبی مقابل پیکان بازی کردیم. تمام خواسته‌هایی که داشتیم بچه‌ها در زمین پیاده کردند اما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم.

سرمربی باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص اینکه تیمش از ضعف گلزنی رنج می‌برد و اگر چنین حالتی وجود نداشت شاگردانش می‌توانستند امروز برنده شوند و آبا با این تفاسیر از عملکرد مهاجمانش راضی است گفت: از تک تک بازیکنان تیمم حتی نفراتی که امروز در لیست ۲۰ نفره نبودند راضی هستم.اگر به چندین سال عقب‌تر نگاه کنید می‌بینید تمام آقای گل‌های لیگ برتر ما خارجی هستند. در کل در فوتبال‌مان از این موضوع رنج می‌بریم اما از رضا جبیره و محمدرضا آزادی که مهاجمانی ۲۳ و ۲۴ ساله هستند راضی هستم. آنها تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند شک ندارم از روزی که توپ‌های ما به گل تبدیل شود جهشی خیره‌کننده در بالای جدول خواهیم داشت. مهم این است که تیم من صلابت و قدرت دارد. از بازیکنام تشکر کرده و به آنها افتخار می‌کنم.

رحمتی در خصوص میزان رضایتش از عملکرد زاپاتا و والنتینو یوئل عنوان کرد:‌ آیا شما راضی هستید؟‌ واقعا امروز هر دو بازیکن خارجی ما در کار دفاعی و حمله عالی بودند. شناخت بازیکن خارجی با لیگ ایران زمان می‌برد وقتی خودمان بازی می‌کردیم باید شرایط برای بازیکنان خارجی فراهم می‌شد تا بتواند خودش را در آن شرایط و وضعیت پیدا کند. به هر دو بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم خیلی زحمت کشیدند و از آنها راضی هستم.

وی در خصوص اینکه تیمش در بیشتر بازی‌ها سوار بر حریف است اما در جلوی زمین از لحاظ ذهنی نتوانسته خودش را تطبیق بدهد و به نظر می‌رسد آلومینیوم نیاز به حضور مهاجمی باتجربه در کنار رضا جبیره و محمدرضا آزادی دارد، پاسخ داد: در حال حاضر وقت و شرایط حضور مهاجم باتجربه را نداریم. به همین بازیکنان اعتقاد و ایمان کامل دارم و با همین نفرات کارمان را انجام می‌‌دهیم. همه به یکدیگر کمک می‌کنیم تا بتوانیم این شرایط را تغییر بدهیم. کنار همدیگر می‌مانیم با اعتقاد قلبی می‌‌گویم مهاجمان ما جزو بهترین نفرات ایران هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =

دکمه بازگشت به بالا