اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ربیعی: همه باشگاه‌ها مشکلاتی دارند، مشکلات باشگاه ما بیشتر است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه باشگاه‌ها مشکلاتی دارند، مشکلات باشگاه ما بیشتر است ولی من با اطلاع از چالش‌های موجود آمدم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با هوادار اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز که کاملاً مستحق پیروزی بودیم اما بازی را با مساوی تمام کردیم، بدون این‌که کتمان کنیم در ۱۵ دقیقه آخر با توجه به تعویض‌هایی که کردیم، بازی افت کرد، در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نیمه دوم نیز چند موقعیت عالی را از دست دادیم.

وی افزود: به دلیل اشتباهات فردی ممکن بود بازی را ببازیم، شکل فوتبال من به این شکل است و بازیکنان کم کم به آن عادت می‌کنند، ۱۰ دقیقه آخر مجبور بودیم که به شکل دیگری بازی کنیم و جواب هم نگرفتیم.

ربیعی تصریح کرد: در مربی‌گری تولید موقعیت کار سرمربی است اما نمی‌توانم توپ‌ها را تبدیل به گل کنم، امروز و در بازی با سپاهان توپ‌ها را به تیر کوبیدیم، تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن خاطرات خوبی برای هواداران ایجاد کردند ولی در حال حاضر فقط خاطرات باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: این بازیکنان در حال حاضر باید خود را نشان دهند، نیمکت ما همین است و به باشگاه نیز اعلام کردم که در جلوی زمین به بازیکن احتیاج داریم، امید گل تیم امروز بالای یک بود، بازیکنانی داریم که از شرایط آرمانی به دور هستند، مصلح هم با مصدومیت بازی کرد.

وی با بیان این که تنشی با هواداران نداشتیم، خاطرنشان کرد: از عملکرد اسلامی راضی نیستم و اگر کاری که می‌گویم انجام ندهد به او بازی نمی‌دهم، از چنین بازیکنانی انتظار داریم، تیم ما به پرس کردن نیاز دارد و اگر مارادونا هم این کار را انجام ندهد به او بازی نمی‌دهم.

ربیعی ادامه داد: کیفیت خوبی داریم اما امتیازات آن را هم باید بگیریم، کامیابی‌نیا دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، محمدرضا حسینی در حال نهایی کردن قرارداد خود است، هر کسی در مسیر استراتژی ما باشد، از او استفاده خواهیم کرد، این دو بازیکن اگر در شرایط آرمانی باشند، قطعا به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌ها مشکلاتی دارند، مشکلات باشگاه ما بیشتر است ولی من با اطلاع از چالش‌های موجود آمدم، فرایند جلوی زمین نیمی از آن مربوط به خلاقیت است و باید صبر کنیم تا ببینیم در آینده به جه شکل خواهد بود، پس از چند روز استراحت تمرینات خود را شروع خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد تا در شرایط لیگ بمانیم، در مورد برنامه‌ریزی لیگ نظری نمی‌دهم چون در جریان مشکلات سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا