اخبار ورزشیفوتبال جهان

رانیری: ناممکن در فوتبال وجود ندارد

مربی پرسابقه تیم آ.اس‌رم می‌گوید در فوتبال چیز غیرممکن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، کلادیو رانیری سال‌های فراوانی در فوتبال کارکرده است.مربی ۶۷ ساله فوتبال ایتالیا، ۱۵ سال به عنوان بازیکن فعالیت کرد و در عرصه مربیگری، از سال ۱۹۸۶ تاکنون فعال بوده و ۱۹ تیم را مربیگری کرده است.

از این رو اگر چیزی در مورد محبوب‌ترین ورزش دنیا می‌زند، از سر تجربه و پختگی است. وی در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد، اظهارداشت چیز ناممکنی در فوتبال وجود ندارد.

او گفت: فوتبال ورزشی بسیار بزرگ و هیجان‌انگیز است. ورزشی که در آن هیچ‌چیز غیرممکن وجود ندارد. خود من این موضوع را در تیم لسترسیتی به اثبات رساندم.

با این جمله وی به افتخارآفرینی با تیم کم‌بضاعت لستر انگلیس اشاره داشت که آن را به مقام قهرمانی لیگ برتر در حضور غول‌های فراوان در سال ۲۰۱۶ رساند.

رانیری که در ماه‌های اخیر هدایت تیم رم را برعهده داشته و برای فصل بعد جایش را به شخص دیگری می‌دهد، نیز عنوان کرد:برای رم همه خوبی‌ها را آرزو می‌کنم. رم اکنون دنبال سرمربی و مدیر ورزشی جدیدی است. این تیم می‌خواهد سازمانش را تغییردهد. چون هدفش درخشش در لیگ قهرمانان اروپا است.

وی در جریان فصل تازه‌پایان یافته جانشین اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو در تیم رم شد.

او قبلا در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ این تیم را هدایت کرده بود.

انتهای پیام/ش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا