اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

رازی که درمورد مجوز حرفه‌ای پرسپولیس فاش شد

عضو کمیته بدوی مجوز حرفه‌ای یک راز بزرگ را درمورد پرسپولیس فاش کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، سومین دوره قوانین رسانه‌ای صبح امروز با حضور مهدی تاج(رئیس فدراسیون) میرشاد ماجدی(عضو هیات رئیسه) حسین عبدی(سرمربی تیم ملی نوجوانان) حمیدرضا آصفی(سخنگوی پیشین وزارت خارجه)، محمد حسین حمیسی(رئیس حراست فدراسیون) ، داود پرهیزکاری(رئیس مرکز ملی فوتبال) و جمعی از اهالی رسانه، مدیران روابط عمومی هیات‌های فوتبال و مدیران رسانه تیم‌ها برگزار شد که محمدعلی بیدار مغز، کارشناس تشریفات بین‌الملل مدرس این کلاس بود.

دربخشی از این دوره حمیدرضا آصفی که در کمیته بدوی مجوز حرفه‌‌ای مسئولیت دارد، درمورد جلوگیری از حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در این مدت تنها در یک مورد مصاحبه‌ای انجام دادم. در این مدت ۸ یا ۹ ماهه چند نفر از من، مصاحبه ای مشاهده کردند؟ شب و روز فدراسیون و کمیته بدوی کار خود را انجام می‌داد، اما از محیط بیرون خیلی حرف‌ها زده شد.

آصفی تصریح کرد: اگر تلاش ارکان فدراسیون و دوستان کمیته بدوی نبود، پرسسپولیس هم از حضور در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شد. در روزی که آخرین فرصت برای ارسال تیم ها به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، ساعت ۱۲ شب پرسپولیس از تعلیق در آمد آن هم درست در شب آخر که فرصت بیشتر نبود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا