اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار رئیس و مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با عضو هیأت رئیسه این هیئت به مناسبت روز آتش نشان

رئیس و مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با عضو هیأت رئیسه این هیئت در آستانه ی روز آتش نشان دیدار کردند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) با همراهی  امیر صارمی (دبیر هیئت) ، مازیار خویشوند (مدیر کمیته پزشکی هیئت) و علیرضا غفاریان (مسئول کمیته تشریفات هیئت) با حضور در سازمان آتش نشانی تهران با مهندس علیرضا زینی وند از مسئولین ارشد سازمان آتش نشانی تهران و عضو هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران دیدار و فرا رسیدن روز آتش نشان را به ایشان و زحمت کشان این عرصه تبریک گفتند.

حسین شیرازی مقدم نیز با قدردانی از حمایت های مهندس زینی وند این عضو هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در شش ماهه ی اول سال ۱۴۰۰ را تشریح نمود.

مهندس علیرضا زینی وند با قدردانی از حضور مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، خدمت به شهروندان تهرانی را از  توفیق الهی دانست و از زحمات رئیس و اعضای هیئت تشکر و قدرانی نمود.

همچنین در پایان این دیدار، رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق از مهندس علیرضا زینی وند دعوت بعمل آورد تا از تمرین های اسکواش بازان جنوب شرق تهران بازدید بعمل آوردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا