اخبار ورزشیورزش تهران

دیدار رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با رئیس سازمان ورزش سپاه محمدرسول الله تهران

رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران با رئیس سازمان ورزش سپاه محمدرسول الله تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) با حضور در سازمان ورزش سپاه تهران با سردار یزدانی (رئیس سازمان ورزش سپاه و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله تهران) دیدار و در جهت  گسترش ورزش اسکواش با مشارکت سپاه به گفتگو پرداخت.

در این دیدار حسین شیرازی مقدم ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای سکاندار ورزش سپاه تهران ، گزارشی از اقدامات و فعالیت های هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ارائه نمود.

وی همچنین گزارشی از فعالیت های جهادی هیئت در ایام مبارزه با کرونا را بیان نمود و اعلام آمادگی کرد در راستای گسترش و توسعه ورزش آماده همکاری با سازمان ورزش سپاه تهران می باشد.

حسین شیرازی مقدم که همزمان مسئول کانون بسیج ورزشکاران اسکواش سپاه محمد رسول الله تهران را برعهده دارد گزارشی از جذب و سازماندهی بسیجیان ، اقدامات فرهنگی ، ورزشی و جهادی این کانون را به سردار محترم فرماندهی سازمان بسیج ورزشکاران ارائه نمود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا