اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

دعوت مسی به تیم ملی آرژانتین برای حضور در المپیک پاریس!

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ آرژانتین از دعوت رسمی از مسی برای حضور در المپیک پاریس خبر داد.
به گزارش پیشرو ورزش، بعد از راه یافتن آرژانتین به المپیک ۲۰۲۴ پاریس، لیونل مسی یکی از سه گزینه بازیکن بالای ۲۳ سال برای حضور در تیم ملی این کشور بود.
خاویر ماسکرانو سرمربی آلبی سلسته اعتراف کرده بود که در حال مذاکره با قهرمان جام جهانی بوده تا او را به عنوان بخشی از تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین به المپیک دعوت کند.
براساس آخرین گزارشات، امروز ماسکرانو با کانال ورزشی TyC Sports مصاحبه و اعتراف کرد که مسی قبلاً دعوتنامه رسمی را گرفته تا تصمیم بگیرد تابستان امسال به پاریس برود یا خیر.
مدافع سابق بارسلونا توضیح داد: “ما از لئو دعوت کردیم تا در بازی‌های المپیک به ما ملحق شود و موافقت کردیم که دوباره با او صحبت کنیم. می‌دانیم که شرایط برای او آسان نیست.”
ستاره سابق لیورپول که سرمربی تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین است همچنین اعتراف کرد که یک بازیکن کهنه کار دیگر قبلا به او گفته است که در این تیم حضور نخواهد داشت. او گفت: دی ماریا به من گفت که قصد رفتن به بازی‌ها را ندارد و ترجیح می‌دهد بازیکن دیگری فرصت این تجربه را داشته باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =

دکمه بازگشت به بالا