اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

در رختکن فرانسه در فینال جام جهانی چه گذشت؟

تلویزیون فرانسه تصاویری از حال و هوای رختکن این تیم در بین نیمه بازی با آرژانتین منتشر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، شبکه یک تلویزیون فرانسه ویدئویی از رختکن تیم ملی فرانسه در بین دو نیمه بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با آرژانتین را منتشر کرد که در نقش اول آن «کیلیان امباپه» است.

امیدهای فرانسه در دفاع از عنوان قهرمانی خود کاملا از بین رفته بود و در این حالت امباپه وارد ماجرا شد و از هم تیمی‌هایش خواست به‌جای تسلیم شدن، برای بازگشت به بازی مبارزه کنند.

طبق تصاویر منتشر شده، امباپه به هم‌تیمی‌هایش گفت: در فینال جام جهانی هستیم. این یک بازی برای تمام عمر ماست. ما دیگر نمی‌توانیم از این بدتر شویم. بچه‌ها! بیایید به زمین برگردیم، یا به آن‌ها اجازه می‌دهیم بازی کنند یا اینکه کمی فشار می‌آوریم، وارد دوئل‌ها می‌شویم و کارهای دیگر انجام می‌دهیم.

فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن در ادامه اظهار داشت: کاری است که شده. آن‌ها دو گل زده‌اند و ما دو گل عقب هستیم. ما می‌توانیم به بازی برگردیم. بچه‌ها! این اتفاقی است که هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد.

پس از این صحبت‌های امباپه، «دیدیه دشان» سرمربی فرانسوی‌ها گفت: بچه‌ها! می دانید تفاوت ما و آن‌ها چیست؟ آن‌ها در فینال جام جهانی بازی می‌کنند و ما نه.

در نیمه دوم امباپه دو گل زد و بازی مساوی شد. در وقت‌های اضافه نیز این فوق ستاره فرانسوی جواب گل مسی را داد اما فرانسوی‌ها در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتین شدند و نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پنج =

دکمه بازگشت به بالا