اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

درستکار: فوتبالیست‌ها عزیزند، اما بار کاروان روی دوش کشتی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به اینکه آیا به کشتی پاداش دادند، گفت: فوتبالیست‌ها عزیز ما هستند اما بار کاروان روی دوش کشتی است.

به گزارش پیشرو ورزش، در روز سیزدهم بازی های آسیایی هانگژو و در چارچوب مسابقات کشتی آزاد، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی در پایان این مسابقات گفت: یک مسئله مهمی وجود داشت در بازی‌ها و آن این بود که برای اولین بار فاصله مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی نزدیک بود. بچه‌های ما خسته بودند. گلیج، امامی، یزدانی و رحمان شرایط بدنی ایده‌آلی نداشتند. پیک آمادگی آنها در صربستان بود و از آنجا که برای دستگاه ورزش بازی‌های آسیایی اهمیت دارد، این بچه‌ها ایثار کردند و به مسابقات‌ آمدند. اگر پتانسیل اصلی آنها را بخواهید باید بگویم در آزاد و فرنگی می‌توانستیم ۸ مدال بگیریم. در کشتی فرنگی شاید شرایط سخت‌تر هم بود چون رقابت آنها در صربستان آخر تمام شد و در هانگژو اول شروع شد. شرایط خاصی را داشتیم و با این شرایط از نتایج راضی هستیم.

وی در ادامه افزود: رحمان را بهترین ۶۵ می دانم. دیروز رحمان رحمان نبود و با توجه به قرعه‌ای که داشت ۴ کشتی سنگین گرفت و نای کشتی گرفتن نداشت و ۱-۱ جلو بود و یک حادثه باعث آن اتفاق شد. او بهترین دنیا است. از یزدانی، زارع، گلیج و امامی تشکر می کنم، علی رغم فشار زیاد کشتی گرفتند و برای مردم از جان مایه گذاشتند. امیدوارم روند رو به رشد کشتی بهتر باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه بار کاروان روی دوش کشتی بود، تصریح کرد: همیشه همینطور است دبیر با شرایطی که داشت دو هفته در صربستان بود و بستری شد. دبیر در روزهای آخر در جلسات این پیش بینی را کرد که همیشه بار کاروان روی دوش کشتی است و خواست مراقبت کنیم که این بار روانی روی بچه‌ها تاثیر نگذارد. بچه‌ها با تمام وجود مایه گذاشتند و تنها تیم سه طلایی در کشتی آزاد تیم ملی بود.

درستکار در ادامه عنوان کرد: خدارا شکر نتیجه خوبی بود و امیدوارم مردم بپذیرند. مردم بدانند بچه‌های ما دو‌ ماه است خانه نرفتند و از صربستان بلافاصله با پرواز به خانه کشتی رفتیم و تمرین کردند و هر چه در توان داشتیم برای ریکاوری گذاشتیم. با توجه به تغییر ساعت و‌ آب و هوا خواب بچه‌ها تنظیم نشد. نتیجه قابل قبولی است امیدوارم در آینده شاهد ادامه درخشش کشتی باشیم.

وی در خصوص اینکه به تیم فوتبال بعد از بازی با تایلند پاداش دادند، آیا به کشتی هم پاداش دادند،گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. شان کشتی خیلی بالاتر از این مسایل است. اگر بچه‌ها اینگونه فکر می کردند این مسابقات نمی آمدند. فوتبالیست ها عزیز ما هستند و برای کشور مبارزه می کنند فقط خواهش دارم رفتار به گونه ای باشد که فکر نکنند تبعیض وجود دارد قول هایی هم دادند.
برای المپیک‌ اینکه ماه و هفته اخر به کمک بیایند خیلی خوب نیست امیدوارم در ده ماه آخر خوب حمایت شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

دکمه بازگشت به بالا