اخبار ورزشیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

دبیر: کسب مدال طلای جوانان، سکوی پرتاب به تیم کشتی بزرگسالان است

رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا دبیر در این دیدار که پیش از آغاز تمرین فرنگی کاران و در فضای باز کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی برگزار شد، گفت: تمامی شما باید هدفتان کسب مدال طلا در المپیک باشد و با تمام توان برای رسیدن به آن تلاش کنید.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی جوانان جهان سکوی پرتاپ شما برای حضور در رده ی سنی بزرگسالان است به شرطی که به کسب مدال در این رده اکتفا نکنید.

دبیر تأکید کرد: برای موفقیت در رده ی سنی بزرگسالان باید مدال طلای جوانان جهان را بگیرید.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه چرخه باعث انتقال سریع رده ی جوانان به بزرگسالان شده است گفت: هیچ خط قرمزی برای جوانان ندارم و شما تمام تلاش خود را بکنید تا مانند چند کشتی گیری که از تیم سال گذشته به تیم بزرگسالان راه یافته اند، نفر اصلی را بگیرید و خودتان را اثبات کنید.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت همزمان باید چندین موضوع را مدنظر داشته باشید که نظم و انضباط اردویی، خواب و استراحت کافی، تغذیه مناسب، انجام تمرینات منظم، احترام به بزرگتر و آنالیز و دیدن فیلم کشتی ها از جمله آن ها است.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته تیم ایران قهرمان جهان شد، امسال شما عنوان قهرمانی در آسیا را بدست آورده اید و توانایی این را دارید که در رقابت های جهانی نیز عنوان قهرمانی خود را تکرار کنید و امیدوارم که امسال نیز چند نفر از شما به تیم بزرگسالان تزریق شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا