اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش تهرانویژه‌های خبری

دبیر ستاد آماده سازی مجموعه ورزشی تختی:قطعا از هفته چهارم آماده ارائه خدمات مطلوب خواهیم بود

حمیدرضا حسین پور گفت: منظور از عدم برگزاری در مجموعه تختی  سه هفته اول است و قطعا از هفته چهارم آماده ارائه خدمات مطلوب خواهیم بودمجموعه با قدرت در حال آماده سازی برای برگزاری لیگ برتر است.

به گزار پیشرو ورزش، حمیدرضا حسین پور دبیر ستاد آماده سازی مجموعه ورزشی تختی در گفتگو با پیشرو ورزش اعلام کرد: منظور از عدم برگزاری در مجموعه تختی سه هفته اول است و قطعا از هفته چهارم آماده ارائه خدمات مطلوب خواهیم بود.
مجموعه با قدرت در حال آماده سازی برای برگزاری لیگ است و تمامی آیتم های مورد نظر سازمان لیگ و شورای تامین در حال رفع ایراد و بهسازی است.
حسین پور بیان داشت: برای زمین چمن در حال رفع نقاط آسیب دیده هستیم با بهترین پیمانکاران زمین های ورزشی قرارداد همکاری و مشاوره منعقد شده و امید واریم بهترین زمین را در اختیار تیم های تهرانی قرار بدهیم.

دبیر ستاد آماده سازی مجموعه ورزشی تختی در ادامه گفت: مدیر کل محترم و مجموعه همکاران اداره کل معتقد هستند استادیوم تختی از سرمایه های ارزشمند کشور هست که اکنون عزم بر این است با کار جهادی به چرخه خدمات رسانی به فوتبال کشور باز گردد.
ما معتقدیم که اگر شعار همدلی شکل بگیرد اگر همدلی بر هم زبانی پیشی گیرد اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
ضمن تبریک روز خبرنگار امیدوارم رسانه های ورزشی برا جلوگیری از افزایش بار روانی و استرس بر همکاران من در این کمیته (کمیته آماده سازی )همدل و هم زبان شعار ما می‌توانیم را صرف کنند.
گفتنی است حمیدرضا حسین پور معاون مدیرکل با حفظ سمت در تاریخ ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حکم علی جوادی مدیرکل بعنوان دبیر ستاد آماده سازی مجموعه ورزشی تختی منصوب شده بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا