اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

دبیرکل کمیته ملی المپیک: قول‌هایی که در اسکیت داده شده، ما را امیدوار به کسب مدال کرده است

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: نتایج دقیقی برای ارزیابی اسکیت در بازی های آسیایی نداریم اما قول ها و تمرینات نشان از کسب مدال دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، سید مناف هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی اسکیت در آستانه بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بعد از کش و قوس های ۳، ۴ ماهه رفتن تیم سرعت و فری استایل به بازی ها قطعی شد. این دو رشته به دلیل عدم ارزیابی دقیق، همچنان از نظر مرکز سنجش امتحان بزرگی را خواهند داشت. به شکل کلی و انفرادی نتایج دقیقی برای ارزیابی نداریم، اما گفته ها و تمرینات نشان داده که می‌توانیم مدال بگیریم.

وی ادامه داد: ما انتظار زیادی برای مدال نداریم چون سابقه زیادی در بازی های المپیک و بازی های آسیایی ندارید. این باعث افتخار است که در رشته های جدید مدال بگیریم و وابسته به چند مدال نباشیم. حق کشور ما این است که در این رشته ها هم مدال بگیریم. همه جور امکانات هم یا وجود دارد یا می توانیم فراهم کنیم. هنرجو در مورد زمین گفت و به نظر من کار راحتی برای یک رئیس فدراسیون است، چون مسئولیت قبول کرده است. می دانم فدراسیون هم کار می کند و ما هم باید کمک کنیم. اسپانسرها هم قطعا می توانند کمک کنند و شروع این حرکت هم با مدال آوری است. ارزیابی دقیقی از مدال نداریم و اگر با آنچه که کادرفنی گفته اند، شانس مدال داریم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک عنوان کرد: طی تفاهم نامه امروز هم بخشی از بودجه ای که در تفاهم نامه بود به حساب فدارسیون ها واریز می شود تا به ۹۰ درصد برسد. ۲۰ میلیون هم قبل از اعزام به هر ورزشکار و مربی واریز می شود. حتی اطلاع داریم که استان‌ها هم جوایز و پاداش هایی را در نظر گرفته‌اند. امیدواریم بتوانید نتایج تاریخی را همانطور که خودتان گفتید، کسب کنید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا