اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

دبیرکل کمیته ملی المپیک: به فدراسیون‌ها قول می‌دهیم بودجه ۸۰۰ میلیاردی سال آینده ۲ هزار میلیارد شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: سهرابیان در هیات اجرایی حضور دارد و مشکلات را به خوبی لمس می‌کند.

به گزارش پیشرو ورزش، مناف هاشمی در جریان بازدید از اردوی قایقرانی، اظهارداشت: خوشحالم که اعضای هیات اجرایی هم امروز در بازدید از اردوی قایقرانی حضور دارند. هیات اجرایی کمتر از یکسال است که مستقر شده و باتوجه به اینکه سهرابیان خودش در هیات اجرایی است مشکلات را خوب لمس می‌کند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: کمیته ملی المپیک مسئول رویدادهای بزرگ جهانی، المپیک و آسیایی است، معمولا در بحث تامین بودجه شورای المپیک آسیا یا کمیته بین‌المللی المپیک به ما کمکی نمی‌کنند اما امسال تلاش کردیم با کمک هیات اجرایی چه در جلسه هستند چه نیستند که از آنها تشکر می‌کنم، مشکلات را حل کنیم. بودجه ما امسال در ۱۰ ماه گذشته ۴۰۰ درصد رشد داشته و همین کمک کرد بخشی از مشکلات را رفع کنیم. تلاش ما این است برای سال آینده هزار درصد بودجه را از روزی که تحویل گرفتیم رشد دهیم یعنی بودجه ما باید سال بعد حداقل بودجه ۲ هزار میلیارد تومان شود.

وی درباره جذب اسپانسرها، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این برای کمیته کار سختی نیست، تجربه جهانی را گرفته‌ایم، کمیسیون‌ها را هم راه انداختیم. من این قول را به فدراسیون ها می‌دهم بودجه ۸۰۰ میلیاردی ما سال آینده ۲ هزار میلیارد شود. موفق هم نشدیم دلیل آن را می‌گوییم شاید ۱۵۰۰ میلیارد بودجه گرفتیم اما هدف‌گذاری ما کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان نیست.

هاشمی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه چرا ۵-۶ ماه آخر سرکشی می‌شود، گفت: معمولا نزدیک به رویداد تحولات و تحرکات بیشتر می‌شود. اینکه چرا در سال‌های گذشته نکردیم آلات نمی‌توانیم پاسخ دهیم اما می‌توانیم برای آینده از این تجربه تلخ استفاده کرده و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. الان نکاتی که درباره پیست مطرح شد در ایران امکان ساخت ۲-۳ پیست استاندارد را داریم. شاید اشکال به خود ما و کسانی که در گذشته در فدراسیون بودند برگردد. مگر می‌شود در کشوری که مردم، مسئولان، وزرا علاقمند باشند و نتوانیم پیست بسازیم پس موضوع را جدی نگرفته‌ایم و دنبال نکرده‌ایم. نمی‌توانم از طرف کمیته قول دهم، چون وظیفه ما نیست. کسی که رئیس می‌شود ابزار در اختیارش هست. پول می‌خواهند ما وزادت، شرکت توسعه و بخش خصوصی می‌آیند وسط.

هاشمی: به فدراسیون‌ها قول می‌دهیم بودجه ۸۰۰ میلیاردی سال آینده ۲ هزار میلیارد شود

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا