اخبار ورزشیتوپ و تور

داوری: در مورد خلیج فارس از موضع خود کوتاه نمی‌آییم

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در مورد نام خلیج فارس از موضع خود کوتاه نمی‌آییم و فدراسیون آسیایی هم به آن واقف است

به گزارش پیشرو ورزش، جواد داوری در حاشیه‌ مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال در جمع خبرنگاران درباره‌ ابهامات مالی این فدراسیون اظهار داشت: مجمع امر‌وز عملکرد فدراسیون قبلی بود. خود طباطبایی حضور نداشت من هم اشاره‌ای به ابهامات نکردم. مسائلی به خزانه‌دار و حسابرس مربوط بود و ملاحظه کردید که در ابتدا رای نیاورد و سپس تایید شد. بازرسی وزارت ورزش و جوانان به قضایا ورود خواهد کرد.

وی درباره ادعای سام بوشهری سرپرست هیات و منظقه آزاد اروند و سرپرست تیم نفت آبادان و گم شدن ۷۰ هزار دلار در فدراسیون قبلی اضافه کرد: نامه‌نگاری‌هایی صورت گرفته و به زودی شفاف‌سازی می‌شود. خودم از بازرسی وقت پیگیری کردم. این مسئله مهمی است و منش ما شفاف‌سازی است تا خیال جامعه راحت باشد. امیدواریم که اتفاق خاصی هم رخ نداده باشد چون این عزیزان هم خادم بسکتبال هستند.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره‌ نام جعلی استفاده‌ شده در مسابقات بسکتبال غرب آسیا و حاشیه‌هایی که دراین باره به وجود آمد، گفت: صحبت‌هایی شده بود که این بازی‌ها با نام خلیج است. مسابقات غرب و جنوب آسیا هم هستند. در رقابت‌های غرب آسیا ایران حضور دارد. مسابقات غرب آسیا با نام خلیج به انجام می‌رسد و مواضع کشور ما بر این است که خلیج فارس برای همیشه خلیج فارس خواهد بود و از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: سوپرلیگ ما هم با نام خلیج فارس برگزار می‌شود. باز مکاتبه‌ای را انجام دادیم تا شفاف‌سازی صورت بگیرد. اقدامات ما از طریق امور بین‌الملل انجام می‌شود، گرچه مسئله ای رخ نداده بود. ما موضع خود را مثل بازی با استرالیا اعلام کردیم. آن موقع هم گفتم باید بازی در ایران برگزار شود. در ضمن خود آسیا هم به مسائل خاورمیانه واقف است.

 

تهیه و تنظیم خبر:علی اسعدی راد/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا