اخبار ورزشیفوتبال جهان

داسیلوا:یکی از بدترین آدم های که در عمرم دیدم، فان خال بود

مدافع راست سابق منچستریونایتد در مصاحبه ای از لویی فان خال انتقاد شدید کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، رافائل داسیلوا در مصاحبه ای با سایت اتلتیک از سرمربی هلندی منچستریونایتد انتقاد کرد.

وی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ زیر نظر فان خال در الدترافورد کارکرد. اما در این گفت وگو اظهارداشت یکی از بدترین چهره های که در زندگی دیده، این مربی بوده است.

بازیکن برزیلی که در تیم باشاک شهیر ترکیه توپ می زند، گفت: برخی افراد مثل فان خال  هستند که من درباره شان خوب حرف نمی زنم.

وی افزود: او را دوست ندارم. وقتی در منچستر به من گفته شد که فان خال برای مربیگری می آید، بسیاری از دوستانم با من تماس گرفتند و گفتند که بازیکنان برزیلی را دوست ندارد. دوستانم به من هشدار دادند که این مربی هرکاری از دستش برآید، برای بیرون کردنم از منچستر خواهد کرد.

داسیلوا ادامه داد: روز اول فان خال هرگز با من حرف نزد. روز دوم به من گفت که می توانم چمدانم را بردارم و تیم را ترک کنم.با این حال ناامید نشدم. سعی کردم برای جایگاه خودم در تیم بجنگم. هر چند که یک فصل زیر نظرش بود که واقعا سخت بود. بنابر این او را یکی از بدترین افرادی می دانم که دیده ام.

بازیکن برزیلی آنگاه گفت: او با بازیکنان بد برخورد می کرد. بعد از صبحانه، ناهار یا شام حرف می زد. ۱۵ دقیقه در تمرین هم حرف می زد. آنقدر حرف می زد که شما خسته می شدید و دل تان نمی خواست به حرفش گوش دهید.

داسیلوا همچنین بیان کرد: فان خال فقط به فکر خودش بود. به دیگران اهمیتی نمی داد. می خواست که همه به او احترام بگذارند و آنچه را خواسته بود، عمل کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا