اخبار ورزشیسایر اخبار

خلیلیان:گزارشی از ابتلای ورزشکاران به کرونا نگرفته‌ایم/ منتظر وضعیت مسابقات مقدماتی جام جهانی هستیم

رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت:جامعه ورزش جدا از مردم نیست ولی خوشبختانه تا امروز هیچ گزارشی به ما ارائه نشده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، مهرزاد خلیلیان در گفت‌و‌گو با برنامه رکورد در خصوص اوضاع و احوال ورزش در روزهایی که کرونا کشور را در برگرفته است اظهار داشت: این مساله برای همه دنیا است، وقتی می‌بینید ۸۶ کشور دنیا درگیر این موضوع است نباید خیلی ناراحت باشیم، مهمترین مساله، مسائل روانی است که باید در جامعه تقویت شود. خوشبختانه در بخش ورزش به موقع عمل شده و وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی نهایت تلاش خود را برای حفظ قهرمانان انجام داده اند. می‌بینید که ستاد مبارزه با کرونا چقدر تلاش می‌کند و حتی خود شما رسانه‌ای ها هم در کنار مردم بوده‌اید.

وی افزود: مثلا جواد خیابانی خودش خودجوش در کنار مردم است و اعلام آمادگی کرده و او را هم به عنوان سفیر سلامت معرفی کردیم. مثلا IOC اشاراتی مبنی بر تعویق المپیک داشته که البته قطعی نیست. ما تا فردا هم منتظر هستیم تا ببینیم تکلیف مسابقات مقدماتی جام جهانی چه می‌شود. اردوها هم فعلا معلق است، البته  همکاران ما در ستاد ملی مبارزه با کرونا با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی فعالیت‌های زیادی برای ضدعفونی کردن تمامی سالن‌ها انجام داده اند، حتی باشگاه‌ها هم این کار را کرده‌اند.

خلیلیان در خصوص اینکه آیا گزارشی در مورد ابتلای ورزشکاران به وی ارائه شده یا خیر گفت: جامعه ورزش جدا از مردم نیست ولی خوشبختانه تا امروز هیچ گزارشی به ما ارائه نشده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا