اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

خطیبی: سپاهان روی یک فرصت ۳ گل زد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سپاهان روی یک موقعیت ۳ گل به ما زد‌.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی پس از شکست ۳ بر یک پیکان مقابل سپاهان در نشست خبری، اظهار داشت: بازی را دیدید و تیم سپاهانکه این برد را به آنها تبریک می‌گویم با وجود پیروزی ۳ بر یک کار خاصی انجام نداد. حق تیم ما برد بود و در شرایطی که ۱۰ تا ۱۲ موقعیت داشتیم، یک گل زدیم و سپاهان روی یک فرصت ۳ گل زد‌.

وی افزود: دلیل این موضوع هم این است که هنوز چند بازیکن ما به خودباوری نرسیده‌اند اما هیچ تیمی از لحاظ فوتبالی حتی زمانی که سپاهان ۱۱ نفره بود، چنین فوتبالی را مقابل این‌ تیم بازی نکرده است. رسیدن به خودباوری چند بازیکن هم زمان می‌برد. من به عنوان سرمربی باید تاوان بدهم و همین موضوع سبب شد نتیجه را واگذار کنیم. واقعا می‌توانم بگویم با احترام به بازیکنان، کادرفنی، هواداران و تیم سپاهان امروز شانس این تیم خیلی زیاد بود. واقعا آنهایی که فوتبال را می‌فهمند و بازی امشب را دیدند، می‌گویند سپاهان شانسی برد.

سرمربی پیکان درمورد اینکه شاگردانش با وجود ۱۰ نفره شدن حریف در نیمه دوم، نتوانستند تمرکز خوبی در این نیمه داشته باشند و نمایش خوب در نیمه اول را تکرار کنند و با وجود امادگی بدنی مناسب تیمش باید برای رسیدن به خودباوری چه روندی را طی کند، گفت: از لحاظ فوتبالی مشکلی نداریم اما به جز بازیکنان خوب و باکیفیت باتجربه ما از ۶_۵ بازیکن جوان استفاده می‌کنیم و همین نفرات برای رسیدن به خودباوری نیاز به زمان دارند. مقابل تیمی مثل سپاهان خوب بازی کردیم و در دیدارهای قبلی نیز باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم.

خطیبی تصریح کرد: با این وجود من باید تاوان بدهم اما اطمینان دارم نه به این دلیل که خودم سرمربی پیکان هستم اما از لحاظ فوتبالی این تیم، بهترین بازی را ارائه می‌دهد. نه تنها مقابل سپاهان صدرجدولی در سایر بازی‌ها نیز به همین شکل بود اما ان‌شاءالله این خودباوری زودتر به بچه‌ها برسد و به خودشان اعتماد داشته باشند. خیلی از لحاظ روحی و روانی با آنها کار می‌کنیم و اطمینان دارم پس از تعطیلات تعریف زیادی از پیکان می‌شنوید. ان‌شاءالله به پیروزی هم می‌رسیم.

وی در پاسخ به این سوال که به قول خود در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان وفادار ماند و نسبت به دیدارهای قبلی تیمش هجومی‌تر بازی کرد اما آیا این نتیجه باعث نمی‌شود تا پایان نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن دفاعی بروند، گفت: ما ۳ دفاع وسط داریم که از تنها بازیکنانی که بسیار از آنها راضی هستم همین نفرات هستند. مشکل ما خط جلو است و مشکل خاصی در بخش دفاعی و این ۳ مدافع نداریم. اینکه مقابل سپاهان با این سطح بالا ۱۲_۱۰ موقعیت داشته باشید خوب است اما اگر حریف ۱۲ موقعیت داشت، شاید ۱۰ گل می‌زد. نداشتن خودباوری در پیکان باعث شد این اتفاق بیفتد. امیدوارم در تعطیلات بیشتر کار کنیم.

سرمربی پیکان اضافه کرد: به باشگاه هم لیست داده‌ام و ان‌شاءالله بتوانند چند بازیکن را به تیم اضافه کنند تا پیکان کارش را بهتر انجام بدهد.

خطیبی در پاسخ به این سوال که رضا غندی‌پور پس از تعویض در دقیقه ۷۵ ناراحت بود و دلیل این موضوع چیست، خاطرنشان کرد: هیچ بازیکنی هیچ وقت در تیم ما ناراحت نمی‌شود.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد نداشتن خودباوری نزد بازیکنان سپاهان پس از اخراج محمد دانشگر بیشتر شد، اظهار داشت: در رختکن به بچه‌ها گفتم ای کاش بازیکن سپاهان اخراج نمی‌شد زیرا وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود، انرژی‌اش ۴_۳ برابر می‌شود. تجربه هم این را نشان داده و چنین اتفاقی به ضرر ما شد. بچه‌های ما فکر کردند با آن اخراج کار تمام شده است اما ما ضربه خوردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا