اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

خطیبی: به بازیکنان پیکان برای این مساوی باید پاداش برد بدهند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به حدی از بازیکنان خودم و کیفیت فوتبال تیم راضی بودم که از باشگاه درخواست کردم برای این مساوی به بازیکنان پاداش برد بدهند.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی پس از اتمام دیدار پیکان و گل گهر سیرجان که با تساوی بدون گل، اظهار داشت: برنامه‌‌ای که مقابل تیم خوب و با احترام گل گهر داشتیم، ارائه یک فوتبال قوی و باکلاس بود.

مقابل تیم خوب و با احترام گل‌گهر، یک فوتبال با کلاس ارائه دادیم و واقعاً از این بازی لذت بردم. اگر بازی را ببینید، دروازه‌بان ما اصلاً توپی دریافت نکرد و یک موقعیت هم به حریف ندادیم. از آن طرف ما چند فرصت داشتیم. بازی به این زیبایی تنها چیزی که نداشت، گل بود.

وی افزود: باید دست کم با یک تا ۲ گل این بازی را می‌بردیم. به همه یازده بازیکن پیکان آفرین می‌گویم. به غیر از یک بازیکن که تعویضش کردیم و شرایط خوبی نداشت که دلیلش خوب گرم نکردن بود. انتظار داشتیم به یک بازیکن جوان ک میدان می می‌دهیم، با تمام وجود کار کند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: در کل از همه بازیکنان راضی هستم و به آنها آفرین می‌گویم که جلوی تیم با احترام و خیلی پرهزینه گل‌گهر که بازیکنان باکیفیت و به نامی دارد، این فوتبال را به نمایش گذاشتند‌. به حدی از بازیکنان خودم و کیفیت فوتبال تیم راضی بودم که از باشگاه درخواست کردم برای این مساوی به بازیکنان پاداش برد بدهند و این مسابقه را برد محسوب کنند. امیدوارم این روند را از لحاظ فوتبالی ادامه بدهیم. گفتم دوست دارم تیم من جلوی هر تیمی، فوتبال هجومی بازی کند.

خطیبی درپاسخ به این سوال که به توجه به بضاعت فعلی پیکان آیا می‌تواند به اهداف مدنظر باشگاه برسد و فصل خوبی داشته باشد، گفت: کاری به تیم‌های دیگر نداریم. نوش جانشان‌. پول دارند و هزینه می‌کنند اما فلسفه باشگاه و من بازی دادن به جوانان است. این خودش یک نمره خیلی خوب است که یک تیم و کادرفنی برای تیم‌های بزرگ و تیم ملی بازیکن‌سازی می‌کند. در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید چند بازیکن خوب داریم و این برای باشگاه پیکان کار بزرگی است. لذتش هم از تیم‌هایی که میلیاردی هزینه می‌کنند بیشتر است و آدم از تماشای این فوتبال کیف می‌کند.

وی درمورد اینکه پیکان امروز همه کار کرد اما گل نزد به شکلی که در نیمه اول ۳_۲ فرصت صد در صد گل را از دست داد و آیا احتمال دارد در آینده و پایان نقل و انتقالات به دنبال جذب مهاجمی بروند که این توپ‌ها را به گل تبدیل کند، توضیح داد: مهاجم داریم و اگر مهاجم خوب نیز پیدا کنیم، قطعا جذب خواهیم کرد. از لحاظ خلق موقعیت شرایط خوبی داریم و به چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم. امروز روز محمدرضا اخباری بود و خیلی خوب کار کرد. چند توپ خیلی خوب گرفت اما برخی مواقع توپ‌ها درون دروازه نمی‌رود. البته اطمینان دارم از هفته قبل که مقابل نساجی فوتبال خوبی بازی کردیم، در این هفته به مراتب بهتر بودیم. هرچه بازی‌ها جلو برود و هماهنگ‌تر شویم قطعا بهتر از امروز خواهیم شد. بازی‌های

سرمربی پیکان درمورد حضور کادرفنی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید در ورزشگاه، گفت: از آنها ممنون هستم. همین که با حضورشان به بازیکنان روحیه می‌دهند و بازی‌های ما را می‌بینند، برای تیم جوانی مثل پیکان انگیزه ایجاد می‌کند. البته ما مثل تیم‌های بزرگ به اندازه ۲ تیم بازیکن نداریم. امیدوارم از پیکان به اندازه‌ای بازیکن دعوت کنند که ضربه نخوریم. اگر از سپاهان، پرسپولیس، استقلال یا تراکتور بازیکن دعوت شود، نفرات جایگزین ندارند. باید از تیم ما جوری بازیکن دعوت شود که نفرات خود را در بازی‌ها داشته باشیم. از قلعه‌نویی و عنایتی به دلیل وقت گذاشتن‌شان تشکر می‌کنم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا درست است ورزشگاه دستگردی با پول انتقال او به لیگ آلمان، ساخته شد، گفت: آن زمان که ما بازی می‌کردیم اینجا زمین خاکی بود و هیچ چیز نداشت. به لطف خدا به لیگ آلمان رفتم و با پول ترانسفر ما، این ورزشگاه شرایط بهتری پیدا کرد و یک یادگاری در فوتبال برای ما شد. خدا را شکر این ورزشگاه را داریم. از مسئولان ورزشگاه هم تشکر می‌کنم که چمن با این کیفیت را مهیا کردند.

وی درمورد احیای باشگاه قدیمی پاس عنوان کرد: مکتب پاس دیگر هیچ وقت نمی‌آید.د پاسی که چندین فصل باشگا‌ه‌های خوب کشور بود. حیف شد زیرا هم بازیکن‌ساز بود و هم مکتب اخلاقی داشت. همیشه بازیکنان و مربیان بزرگی داشتیم که از مکتب پاس هستم. پاس ارزشمند است و دوست دارم این باشگاه احیا شود و خاطرات خیلی از بازیکنان قدیمی که بزرگ بودند زنده شود. پاس بازیکن متوسطی نداشت. تمام بازیکنانش از لحاظ اخلاقی و فنی خیلی قوی بودند‌. هر کسی این کار را کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم پاس بزرگ هر چه زودتر در لیگ برتر باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

دکمه بازگشت به بالا