اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

خسروی‌وفا: مسیر صالحی‌امیری را با سلیقه خودم ادامه می‌دهم

رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: مسیر رئیس قبلی را با روش و سلیقه خود ادامه خواهم داد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمود خسروی‌وفا در جمع خبرنگاران بعد از مراسم معارفه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهارداشت: ما باید به نیروهای متخصص داخلی که در سکوهای بین‌المللی حاضر هستند احترام بگذاریم و آنها را حفظ کنیم. باید تلاش کنیم این سکوها بیشتر شده و مشارکت‌ها افزایش یابد.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت تیم‌ها و اختصاص بودجه به فدراسیون‌ها، عنوان کرد: ۶ روز است که انتخابات برگزار شده، ۲ روز تعطیل شد، امروز صبح هم تودیع و معارفه داشتیم بنابراین ۳ روز چه کاری می‌توان کرد؟ خود شما چه کار کردید؟

وی درباره برنامه‌اش برای دیپلماسی ورزشی، عنوان کرد: استفاده از تجربیات گذشته که کم نبود و امیدوارم همان مسیر را ادامه دهیم. در ۳ روز صحبت کردن نابه‌جاست. ممکن است حرف‌هایی بزنم که باید در آینده پاسخگو باشم، اجازه دهید با مطالعه به این سوال پاسخ دهم.

خسروی‌وفا در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید تکریم پیشکسوتان ورزشی ادامه خواهد یافت یا خیر، گفت: من ۳ روز است که آمده‌ام. قبلا هم گفتم مسیر آقای صالحی‌امیری را با سلیقه و روش خودم دنبال می‌کنم.

وی درباره گزینه‌های دبیرکل کمیته ملی المپیک و تکلیف کیکاووس سعیدی به خاطر بازنشستگی او، خاطرنشان کرد: من اهل مطالعه هستم و ۳ روز از انتخاب ما می‌گذرد. موضوعی که گفتید مربوط به وزارت است و ما در کنار وزارت هر کاری از دست‌مان بربیاد انجام می‌دهیم. همان طور که وزیر گفت همکاری‌مان بیشتر خواهد شد اما این وظیفه وزارت است و کمیته وظیفه‌ای ندارد.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین در خصوص تعلیق جدود نیز تاکید کرد که ۳ روز است کارش را شروع کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا