اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

خبیری: انتقاداتم از هیات فوتبال برای منافع شخصی نبوده است‌

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: انتقاداتم از هیات فوتبال تهران به خاطر منافع شخصی نبوده است.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین خبیری پس از برد پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: بچه ها بازی خوبی را مقابل تیم ریشه دار ملوان انجام دادند و این برد را با بازیکنان، یحیی گل‌محمدی و هواداران تبریک می‌گویم.

وی در مورد حضورش در هیات فوتبال تهران گفت: خدا شاهد است که این انتقادهایی که کردیم برای حضور در هیات نبود. اصلا قصد شرکت در انتخابات‌ و جانشینی شیرازی را ندارم و این را برای دوستان می‌گویم که بدانند ما دنبال منافع شخصی نیستیم، اما یک سری اتفاقات افتاده و رسانه ملی هم به آن پرداخته که نمی شود چشم پوشی کرد. من به عنوان یک عضو از مجمع یا اصلا یک فرد فوتبالی از استان تهران، این حق را دارم که از شیرازی و اعضای هیات رئیسه سوال کنم.

وی ادامه داد: یکی از وظایف اعضای مجمع هم این است که از رئیس و سایر مسئولان سوال بپرسند و در مورد مسائل توضیح بخواهند. حرف بدی هم نزدیم و در مورد این شائبه ها و تخلفاتی که مطرح می شود توضیح بدهند. اگر صحت ندارد که تکلیف مان را بدانیم اگر هم هست که قطعا قابل چشم پوشی نیست. من اگر حرف می زنم دغدغه چند هزار فوتبالیست تهرانی را دارم و خانواده هایی که درگیر آن هستند. من به شخصه از شرط بندی و زد و بند هایی که مطرح می شود چشم پوشی نمی کنم.

خبیری گفت: الان امتیازهای تیم ها در تهران به ۳، ۴ میلیارد رسیده است. قطعا باشگاه ها و مربیان سازنده مانند علی دوستی نمی توانند با این شرایط سرمایه گذاری کنند. الان بنگاهدار و کاسب تیم می خرند. با این شرایط حق بچه های با استعداد تهران خورده می شود. ما به عنوان عضوی از مجمع حق سوال داریم و دوستان به جای اینکه پاسخ بدهند بیانیه می دهند که اتفاقی نیفتاده و حاشیه سازی را مطرح می کنند. آقایان! کسی دنبال حاشیه سازی و گرفتن جای شما نیست.

عضو هیات مدیره پرسپولیس عنوان کرد: آقای آل اسحاق که جزو خانواده شهدا هستید خودتان مدیون خون آن هستید. این همه تخلف صورت گرفته و رسانه ملی هم به آن پرداخته است. مگر می شود رساه ملی بدون سند به آن بپردازد. اگر حاشیه سازی است شما بیا با سند ثابت کنید که حاشیه سازی است. متاسفانه هم مسائل مالی ئ هم اخلاقی است و هرکسی هم که از آن چشم پوشی می کند مدیون خانواده هایی است که در فوتبال تهران فعالیت می کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

دکمه بازگشت به بالا