اخبار ورزشیورزش تهران

حضور مقتدرانه ی تیمهای تهرانی در لیگ برتر اسکواش کشور

لیگ برتر اسکواش کشور در سال ۱۴۰۰ با حضور تیم های ملوان نیروی دریایی ارتش ، کروشه مهرسان از تهران که متشکل از بازیکنان ملی‌پوش کشور و بازیکنان تهرانی بود به صورت رفت و برگشت در ۲ هفته برگزار شد .
به گزارش پیشرو ورزش، با وقفه‌ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا در میانه برگزاری مسابقات اتفاق افتاد، دوباره از اوایل تیرماه بر اساس نظر فدراسیون و اخذ مجوزهای لازم ، رقابت های لیگ در دور برگشت در یزد ادامه یافت و در پایان ملوان تهران و مهرسان تهران با اختلاف زیاد قهرمان لیگ برتر اسکواش آقایان و بانوان ایران شدند.
دیگر نماینده استان تهران در لیگ برتر اسکواش کشور تیم کروشه تهران در بخش آقایان و جوانان بانوان مهرسان تهران بودند که در طول رقابت‌ها با ارایه بازی‌های خوب موفق شدند در مجموع با وجود تیم‌های مدعی کشور در جایگاه سوم قرار گیرند که کاری مهم و ارزشمند برای ورزش استان تهران محسوب می‌شود.
محمد آران در این باره گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در رشته اسکواش استان وجود دارد که در کنار حمایت نیروی دریایی ارتش و مجموعه فرهنگی ورزشی مهرسان و شرکت کروشه و همراهی مسوولان و پیگیری و تلاش ورزشکاران و دلسوزان در لیگ‌های امسال و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس هیات اسکواش استان تهران، در پیامی از حضور بازیکنان ، مربیان تیم های تهرانی که در لیگ برتر بانوان و آقایان کشور حضور داشتند و با کسب عنوان های برتر و قهرمانی افتخاری دیگر را برای اسکواش پایتخت رقم زدند تقدیر و تشکر کرد.
محمد آران ضمن خسته نباشید به بازیکنان و مربیان و سرپرستان برای این عزیزان در عرصه ورزش و زندگی آرزوی موفقیت کرد.

در پایان از میزبانی خوب و عالی تیم فولاد آلیاژی ایران به مدیریت آقای مهندس چایچی ، ریاست محترم سازمان لیگ جناب آقای جلیلی و کادر اجرایی و داروی برای برگزاری مراسم اختتامیه و لیگی پرشور در این ایام سخت قدردانی نمود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا