اخبار ورزشیورزش تهران

حضور بیش از ۳۵۰ شناگر مستعد در جشنواره استعدادیابی شنا شمیرانات

جشنواره استعدادیابی شنا با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران برگزار شد.به گزارش پیشرو ورزش، در فراخوانی که به منظور کشف استعدادهای برتربرای پشتوانه سازی تیم های استانی در رشته شنا ( ویژه پسران ) توسط هیات شناشیرجه،واترپلوشمیرانات به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر داده شد بااستقبال چشمگیری ( بیش از ۳۵۰ شناگر ) از شناگران مستعد از استان تهران و استانهای حوزه دریای خزر، اصفهان، مرکزی حوزه دریای خزر در ۶ رده سنی زیر ۱۲ سال و در ۲۴ ماده روبه رو شد.
این جشنواره که ازساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۶ خرداد آغاز شد به همت هیات شمیرانات‌ و با حمایت هیات شنا، شیرجه و واترپولو استان تهران و در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران (بولینگ عبدو) با حضور بیش از ۳۵۰ شناگر مستعد ورزش های آبی در محیطی خانوادگی با حضور اولیا شناگران اجرا شد.

جوادی مدیر کل ورزش وجوانان استان تهران با حضور در این جشنواره ضمن حمایت از این جشنواره، با ذکر این مطلب که امیدوار است با توجه به نیاز استان در ورزش های مادر همچون شنا، در سال های پیشرو از شناگران مستعد غنی باشد و شاهد حضور شناگران این شهرستان در تیم های ملی باشیم.
 رحیمی پور رئیس اداره ورزش وجوانان شمیرانات نیز با این گفته که به دنبال جذب کودکان در سنین پایین و پرورش آنها جهت حضور در میادین بزرگ از برنامه های آتی این شهرستان می باشد.
این جشنواره که دومین جشنواره شنا از زمان مدیریت ترحمی رئیس هیات می باشد توانسته پایگاه ورزش های آبی خوبی در استان تهران باشد.
 محمدی دبیر هیات شنا که از داوران بین المللی واترپولو و ریاست کمیته داوران هیات نجات غریق و غواصی شهرستان شمیرانات را عهده دارد ، با مطرح کردن این موضوع که شمیرانات با داشتن بیش از ۱۰ ملی پوش در تمامی رده های سنی تیم های ملی، اذعان داشت که شمیرانات توانسته جایگاه ارزشمندی برای خود در تمامی ورزش های آبی کسب کند.
 علی جوادی مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان تهران،رحیمی پور رئیس اداره ورزش وجوانان شمیرانات، کلّری مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران، پورمقبلان رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان تهران و رییس کمیته حقوقی فدراسیون نجات غریق، بیداریان دبیر هیأت شنا، شیرجه و واترپولوی استان تهران، موسی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک، ترحمی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپولو شمیرانات، قشقایی رئیس هیات نجات غریق و غواصی ورامین، محمدی دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپولو شمیرانات و قدیری مدیر استخر شهید چمران از نزدیک شاهد این جشنواره بودند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا