اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسینی: بعد از ۲۰ روز بازی نکردن، فوتبال خوبی ارائه دادیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند و انقدر هم پزش را می دهند، ما باید تاوانش را بدهیم؟

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست مقابل مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از ۲۰ روز بازی نکردن، فوتبال خوبی ارائه دادیم. فکر می کنم کل ۹۰ دقیقه در اختیار ما بود. خلق موقعیت زیادی داشتیم ولی وقتی گل های بد بخورید و این همه موقعیت را استفاده نکنید نتیجه را می دهید.

وی افزود: با وجود اینکه در نیمه اول کل بازی دست ما بود و مدام موقعیت ایجاد می کردیم، نمی دانم بود یا نبود ولی حریف پنالتی مفتی را صاحب شد. گل زدند. توانستیم مدام فشار بیاوریم. در نیمه دوم حریف جمع و جورتر شد اما بازهم ما بازی را به دست گرفتیم. موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه بازهم استفاده نکردیم. در ۸-۷ دقیقه آخر سعی کردیم شکل بازی را عوض کنیم. به بازی مستقیم رو آوردیم و ریسکی بازی کردیم. ۵-۴ مهاجم به زمین فرستادیم. گل دوم را هم روی یک اشتباه فردی خوردیم. به آن ها تبریک می گویم اما فکر نمی کنم در فوتبال خیلی این اتفاق نمی افتد که یک تیم انقدر صاحب توپ و موقعیت باشد، بازی را ببازد. فکر می کنم امروز اتفاقات فوتبالی و مسائل ماورا الطبیعه خیلی به آن ها کمک کرد. منظورم خواست خدا بود. مبارکشان باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه نبود تماشاگران چقدر به مس رفسنجان برای این برد کمک کرد، گفت: آمدن یا نیامدن تماشاگران دست من نیست و نمی دانم ولی فکر می کنم بازی برای حریف خیلی سخت شده بود. کل بازی دست ما بود. موقعیت های بیشماری را خلق کردیم اما به گل نرسیدیم. این مساله جالبی است که بازی ها به راحتی باتماشاگر یا به راحتی بی تماشاگر می شوند! بازی ها تعطیل می شوند یا تعطیل نمی شوند! امسال لیگ جالبی شده، ۲۰ روز بازی نکرده بودیم الان دوباره باید ۲۰روز دیگر بازی نکنیم! نمی دانم چه اتفاقاتی در این فوتبال می افتد؟

وی افزود: به ۳۰ سال پیش برگشتیم. النصر عربستان باید در ۱۷ روز ۶ بازی کند. الهلال ۴-۳ روز پیش در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده، امشب دوباره بازی داشته! نمی دانم تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند و انقدر هم پزش را می دهند، ما باید تاوانش را بدهیم؟ تخم دوزرده می کنند؟! اگر نمی توانند به آسیا نروند! اگر قرار است تیمی به آسیا برود و ما به خاطر این تیم ها ۲۰ روز یکبار بازی کنیم فوتبال را جمع کنیم. بگویند این ۳ تیم می روند و ما هم کنار بنشینیم و بازی هایشان را نگاه کنیم! این اتفاقات مسخره فقط در فوتبال ما می افتد که یک تیم در اوج آمادگی باشد، ۲۰روز تعطیلش کنند، یک بازی کنیم دوباره ۲۰ روز دیگر! برای چه؟ چون ۳ تیم در آسیا هستند. خب نروند! مگر کشورهای دیگر در آسیا و اروپا بازی نمی کنند؟

حسینی گفت: الان در فوتبال دنیا تیم ها هفته ای ۳ بازی می کنند. داستان های جالبی است! خداوند به ما نیرویی بدهد که بتوانیم از این بچه ها ۲۰روز یکبار استفاده کنیم! واقعا به ما ظلم بزرگی می شود. این آسیا هم برای فوتبال ما داستانی شده است.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد بازیکنان کرمانی این تیم، اظهار داشت: مثل بقیه بازیکنان، بازیکنان با لیاقت و خوبی هستند. خداراشکر بازیکنان خوبی داریم ولی واقعا با این برنامه ریزی مسابقات و اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد، ظلم می‌شود. باشگاه ما ۴۰۰ میلیون پول چارتر و هتل داده، ناگهان گفتند بازی با نساجی لغو است. واقعا مسخره است. ۴-۳ روز پیش با تیم هند بازی کردند. قرار بود ۴شنبه با ما بازی کنند الان با پرسپولیس بازی دوستانه گذاشته‌اند! یعنی چه؟ در محلات هم این اتفاقات نمی‌افتد.

وی در خصوص اینکه اعتراضات آخر بازی به خاطر داوری بود یا ورود سعید فتاحی به فدراسیون، گفت: اصلا نمی‌دانیم این اتفاقات چیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا