اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسینی: با برنامه ریزی خوبی وارد مسابقه با نساجی شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با برنامه ریزی خوبی وارد مسابقه با نساجی شدیم و توانستیم اول بازی یک گل خوب بزنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم در استان سرسبز مازندران و شهر فوتبالی قائمشهر هستم. بازی خوبی بود و با برنامه ریزی خوبی وارد این مسابقه شدیم اول بازی یک گل خوب زدیم و در ادامه سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در ضد حملات به تیم نساجی ضربه بزنیم و بعد از گل هم موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل های دوم و سوم برسیم اما همین که در این زمین و هواداران پرشور نساجی بردیم خوشحالم.

وی افزود: مقابل تماشاگران پرشور نساجی و تیم خوب این شهر کمترین موقعیت گلزنی را به حریف دادیم و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم. جا دارد از زحمات تک تک بازیکنان‌مان تشکر کنیم. آنها با دل و جان بازی کردند.

سرمربی آلومینیوم اراک تأکید کرد:‌ به بازیکنانم یک توصیه دارم نباید از آن باخت غافلگیرکننده مقابل تراکتور که حق‌مان نبود خیلی ناامید شویم و نه از این برد خیلی خوشحال باشیم و فکر کنیم خبری است. فوتبال مسیری است که در آن بالا و پایین زیاد دارد. باید بتوانیم انگیزه‌ها و تمرکزمان را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه در چشمان او اشک دیدیم و غمگین شده گفت: این مسئله ربطی به فوتبال نداشت. پارسال که با تیم پیکان به قائمشهر آمدم روز سومین روز فوت مادرم بود یاد آن روز افتادم.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه یک تیم ارزان در اختیار دارد، گفت: واقعیت این است که در مسیر سرمربی‌گری‌ام همیشه اینگونه تیم‌ها را به من داده‌اند. از نفت مسجدسلیمان و پیکان گرفته تا آلومینیوم؛ پارسال آلومینیوم تیم خیلی خوبی بود اما امسال نقل و انتقال در آن زیاد بود و بودجه‌اش هم تعدیل شده بود با این حال سعی کردیم با انتخاب‌های درست و چیدمان درست و کار خوب این بازیکنان را دور هم جمع کنیم. البته باید بگویم از حضور در آلومینیوم خیلی خوشحالم. جو خیلی خوبی این باشگاه دارد، مدیران خیلی خوبی دارد و همیشه پشت بازیکنان و کادرشان هستند. تیم بسیار خوبی از نظر مدیریتی است. هواداران بسیار بسیار خوبی دارد. بهترین باشگاهی که تاکنون بعد از این همه سال مربی‌گری کرده‌ام آلومینیوم اراک است.

حسینی در مورد اینکه آیا انتظار بازی ضعیف از نساجی را داشتید یا نه گفت:من نمی‌توانم در مورد نساجی اظهارنظری کنم. در مورد تیم خودمان می‌توانم بگویم آنالیز خیلی دقیقی از حریف داشتیم. فکر می‌کنم گل ابتدای بازی خیلی به ما کمک کرد. نباید خیلی مغرور شویم و تیم حریف را سرزنش کنیم نساجی تیم بسیار خوبی است اما گل اول بازی خیلی به ما کمک کرد. آنالیز دقیقی داشتیم و می‌دانستیم باید نساجی را مدام تحت فشار بگذاریم. ۹۰ دقیقه حریف را پرس کردیم اگر به نساجی فشار نمی‌آوردیم و فضا نمی‌دادیم می‌توانست خیلی ما را اذیت کند. بازیکنان توجیه شده بودند و از نظر جسمانی هم شرایط خوبی داشتند که وظایف‌شان را انجام دادند.

وی در مورد اینکه امروز دروازه‌بان جوان خود را بازی دادید که جواب اعتماد شما را هم داد، گفت: دروازه‌بان جوانی است. شرایطش در تمرین خوب بود سعی کردیم به او شانسی بدهیم. با توجه به شرایط تمرینی تصمیم گرفتیم هر دو دروازه‌بان ما خوب هستند. گوهری دروازه‌بان با تجربه‌ای است اما دروازه‌بان جوان امروز ما باید حواسش باشد مغرور نشود تازه اول راه است باید حواسش را خیلی جمع کند گوهری هم دروازه‌بان خوب و با تجربه‌ای است و با هم رقابت می‌کنند. دروازه‌بان جوان امروز ما ۱۹ سال سن داشت و زیر ۲۰ سال است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =

دکمه بازگشت به بالا