اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسینی: از اشتباهات فردی بازیکنان جوان ایراد نگیرید

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: استقلال خوزستان خیلی سازماندهی شده بازی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: این برد خوب را به همه مردم اراک بخصوص بانوان محترم و هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند. بازی دشواری بود. تیم هایی که از لیگ های پایین صعود می کنند در ابتدای لیگ بسیار با انگیزه هستند و لیگ برتر را عرصه ای می بینند برای نشان دادن توانایی هایشان، استقلال خوزستان خیلی سازماندهی شده بازی کرد. سیستم شان را عوض کرده بودند و با ۵ دفاع بازی می کرد. در همان اوایل بازی باید گل می زدیم که اینقدر سختی نکشیم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان‌مان توانستند آرامش‌شان را حفظ کنند و موقعیت‌های خیلی خوب گلزنی هم به وجود آوردیم. در نیمه اول باید به گل می‌رسیدیم. در شروع نیمه دوم اسیر ضد حملات حریف شدیم. در دقایقی تیم ما خوب کار نکرد سعی کردیم با تغییر سیستم و تغییر نفرات انرژی دوباره‌ای به تیم بدهیم. خوشبختانه از موقعیت‌مان استفاده کردیم و توانستیم به گل برسیم. جا دارد از زحمات بازیکنان‌مان تشکر کنم که امروز مرد و مردانه در زمین به خاطر هواداران جنگیدند. این برد خوب را تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه تیم آلومینیوم مدت‌ها بود که بردی به دست نیاورده بود و آیا این برد به تیم کمک می‌کند یا نه، گفت: از ماه ۱۱ سال قبل پیروز نشده بود این برد صدرصد به ما کمک می‌کند. در لیگ ایران پیروز شدن کار سختی است. تیم مثل گل‌گهر با هزینه‌های آنچنانی امروز مقابل پیکان مساوی کرده است. در فوتبال ایران تیم‌ها سازماندهی شده و فشرده بازی می‌کنند، بردن کار سختی است. من قول می‌دهم که بازیکنانم هفته به هفته بهتر از قبل بازی کنند. اگر هم بتوانیم برنده شویم خیلی هم خوب است اما قول می‌دهم که تیم ما هفته به هفته پیشرفت کنند.

حسینی در مورد اینکه گاهی در بازی تیم بی‌نظمی دیده می‌شود، گفت: بی‌نظمی در تیم نبود. استقلال خوزستان را خیلی خوب می‌شناسم این تیم با تغییر سیستم سازماندهی شده بود پارسال هم در جام حذفی با این تیم بازی کرده بودیم. این تیم بیرون از خانه با دفاعی فشرده بازی می‌کند و زدن ضد حمله از طریق گوش‌های سرعتی‌شان حرکت می‌‌کنند این حرکت را نمی‌توان بی‌نظمی دانست. این به خاطر فشردگی و پرسینگ عقب زمین آنها بود.

وی در مورد اینکه بازیکنان آلومینیوم در فاز هجومی اشتباهات زیادی در پاس دادن داشتند، عنوان کرد: هفته‌های ابتدایی لیگ است. قبل از بازی هم گفتم به اشتباهات فردی بازیکنان‌مان گیر ندهید اینها جوان هستند. اشتباهات فردی در فوتبال پیش می‌آید. باید سعی کنیم شاکله تیم‌مان خوب بازی کند و مطمئن باشید مواردی را که شما گفتید حتماً در آنالیزهای‌مان لحاظ می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد وضعیت احمد گوهری گفت: او دروازه‌بان خوبی است با اینکه جوان است تجربه خوبی هم دارد. باید بدانیم که این بازیکن از تیمی آمده که دروازه‌بان دوم بوده و اکنون دوباره شرایط خودش را به دست می‌آورد. چند مهار خوب روی شوت‌ها داشت. اشتباهات فردی در فوتبال هم پیش می‌آید. اشتباهات فردی هم معمولاً ریشه در مسائل روحی و روانی دارد. باید سعی کنیم با تیم‌مان خوب کار کنیم و حمایت رسانه‌ها و شما دوستان خوب را داشته باشیم تا با بازی‌های خوب و تماشاگرپسند بتوانیم نتیجه بگیریم تا به این شهر نشاط خوبی بدهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا