اخبار ورزشیورزش تهران

جوادی: ورزش تهران در سال ۱۴۰۲ با راهبرد مشخص مدیریت می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نخستین نشست روسای هیات های ورزشی، تاکید کرد: ورزش تهران در سال ۱۴۰۲ با راهبرد مشخص مدیریت می شود.

به گزارش پیشرو ورزش، در این نشست که روز گذشته با حضور صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و روسا و نواب رئیس و دبیران هیات های ورزشی در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، تعیین راهبرد توسعه همه شاخص های فعالیتی هیات های ورزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
“علی جوادی” با اشاره به اثرگذاری تهران در ورزش کشور گفت: به عقیده کارشناسان، تحرک ورزش تهران اثرگذاری مستقیم بر توسعه ورزش کشور خواهد داشت که باید به این منظور و برای تحقق آن، همه شاخص های فعالیتی از جمله فرهنگی را تقویت کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان، همگانی شدن رشته ها را در سال ۱۴۰۲ یکی از محورهای مورد توجه مسئولین هیات ها عنوان کرد و افزود: برای اینکه مردم ارتباط بیشتری با ورزش داشته باشند باید بعد همگانی رشته های ورزشی در جامعه رواج پیدا کند و یکی از برنامه های هیات ها توسعه همه جانبه رشته های ورزشی در سال جدید خواهد بود.
وی از روسای هیات ها برنامه راهبردی، عملیاتی و تقویم اجرائی متناسب با سیاست های وزارت ورزش و جوانان و دولت را درخواست کرد و گفت: رابطه طولی مدیریت در صف و ستاد برای دستیابی به اهداف کلان وزارت ورزش و جوانان و در نهایت دولت باید بر مبنای تدوین برنامه های همسو باشد تا بتوانیم اهداف را محقق کنیم.
در این جلسه، روسای هیات های تنیس روی میز، کاراته و کونگ فو به بیان دیدگاه ها پرداختند و در ادامه از ۸ ورزشکار تنیس روی میز، ژیمناستیک و دوومیدانی که طی ماه گذشته در رقابت های بین المللی عنوان قهرمانی کسب کرده بودند، تجلیل شد.
همچنین در این نشست، ایرجی معاون توسعه امور ورزش در مورد برگزاری المپیاد استانی، ارائه تقویم ورزشی، ارتباط با سامانه و برنامه های آن معاونت در سال۱۴۰۲ مطالبی را عنوان کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا