اخبار ورزشیورزش تهران

جوادی: مدیران در این دولت با روحیه جهادی، خود را وقف رفع معضلات و مشکلات مردم کرده اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در برنامه “سلام تهران” تاکید کرد: مدیران در این دولت با روحیه جهادی، شب و روز خود را وقف رفع معضلات و مشکلات مردم کرده اند و در مجاهدت خدمت هستند.

به گزارش پیشرو ورزش، این گفت و گو با محوریت توضیحاتی درباره برگزاری رویداد “نما” صورت گرفت و “علی جوادی” استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم را عامل مهم موفقیت در دوران مدیریتی جدید دانست و افزود: “نما” مشارکت مردم در حل مسائل است و نوآوری مشارکت اجتماعی کلمات اختصاری این عنوان است که مردم می توانند در این رویداد در هر مسئله اجتماعی اعم از مبحث ازدواج، موضوعات سالمندان، کاهش آمار طلاق، افزایش آمار جمعیت، فرزند آوری و‌‌.. با روش های نوآورانه نسبت به ارائه راهکار و مشارکت دراجرای آن اقدام کنند.
وی در ادامه گفت: این ادعا که هر شخص دارای مسئولیت، اشرافیت کامل به موضوعات دارد، تفکر اشتباهی است و به میدان کشاندن مردم در همه سطوح از جمله بیان و شناسائی مسئله و ارائه راهکار و بعد از آن اقدام به حل آن مسئله با استفاده از ظرفیت ها و اثرگذاری بیشتری قابل اجراست .
مدیرکل ورزش و جوانان همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال چشمگیر جوانان مهلت این رویداد تمدید شد و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با جدیت و اهتمام کامل از همه اقشار مختلف جامعه، سمن ها، گروه های جهادی، NGOها و… برای حضور در رویداد “نما” دعوت می کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا