اخبار ورزشیورزش بانوان

جهانفکریان: صحبت کردن، فایده ای برای ورزشکار ندارد/ در این شرایط کرونایی هزینه ها بالا است

ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان کشورمان گفت: مشکلات را بازگو می‌کنیم ولی با صحبت کردن، کاری پیش نمی رود و فایده‌ای ندارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، پریسا جهانفکریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز تمریناتش اظهار داشت: پس از بازگشایی سالن‌های ورزشی که زمان کوتاهی است از آن می‌گذرد، در شهرستان شیراز و سالن خصوصی که دارم تمریناتم را آغاز کردم.

وی در مورد اینکه با کادر فنی تیم ملی ارتباط دارد، تصریح کرد: با مربیان تیم ملی وزنه برداری بانوان پیگیر تمرینات هستند و همچنین منظمی نایب رئیس جدید فدراسیون نیز تماس گرفتند و با هم صحبت کردیم.

ملی پوش وزنه برداری بانوان درباره مشکلات تمرینی نیز عنوان کرد: تنها مشکل فقط کمبود تجهیزات و امکانات است. مگر ورزشکار چه می خواهد؟ یک سالن مجهز و حمایت مسئولان استانی و مدیران فدراسیون تنها نیاز ورشکاران است. با هالتر ۲۰ کیلویی تمرین می‌کنم و مچ دستم آسیب دید. ولی صحبت کردن فایده ای برای ورزشکار ندارد و هیچ کاری صورت نمی‌گیرد.

جهانفکریان ادامه داد: من در باشگاه خودم شاگرد داشتم و بخاطر کرونا دیگر آنها باشگاه نمی آیند. در این شرایط هزینه‌ها خیلی بالاست و بدون نیازهای اولیه، تمرین خیلی سخت است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا