اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

مسکن و بیمه ورزشکاران، دستورات وزیر ورزش در جلسه شورای معاونین

نخستین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در سال جدید و پنجاه و یکمین جلسه این شورا برگزار شد.

مسکن و بیمه ورزشکاران، دستورات وزیر ورزش در جلسه شورای معاونین
به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از ظهر امروز نخستین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان با حضور سید حمید سجادی و معاونین برگزار شد.

در این جلسه وزیر ورزش و جوانان ضمن زنده کردن یاد و خاطره شهید خدمت اسماعیل احمدی، برای کاوه احمدی در سمت جدیدش به عنوان سرپرست حوزه وزارتی، آرزوی موفقیت کرد.

رفع مشکل مسکن ورزشکاران و قهرمانان یکی از تاکیدات اصلی وزیر ورزش و جوانان در این جلسه بود که بر این اساس مقرر شد با مذاکره و همکاری معاونت مربوطه با وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه میان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و وزارت راه منعقد شود.

دیگر مصوبه جلسه امروز، ابلاغ و اجرایی شدن بیمه جدید ورزشی ورزشکاران بود که مقرر شد این موضوع ضمن ابلاغ به فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان بصورت کامل در سراسر کشور اجرایی شود.

از دیگر مصوبات جلسه امروز می‌توان به تصویب دستورالعمل نحوه فعالیت کمیته فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌ها و انجمن‌های مستقل ورزشی اشاره کرد که پس از ارائه پیشنهادات مکتوب توسط معاونین، این دستورالعمل به تصویب رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا