اخبار ورزشیورزش تهران

جلسات روابط عمومی هیات های ورزشی استان تهران در راستای تعامل بیشتر و برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش

جلسات روابط عمومی هیات های ورزشی استان تهران با مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در راستای تعامل بیشتر و برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش درحال پیگیریست.

به گزارش پیشرو ورزش، در این جلسات که با حضور رحیمی پور مدیر روابط عمومی اداره کل و مدیران روابط عمومی هیات های کاراته، پزشکی، تکواندو، دوومیدانی،کشتی، همگانی، دوچرخه سواری، رزمی، انجمن های ورزشی و پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در دفتر روابط عمومی تشکیل شد، مشارکت فعال هیات ها در مراسم و برنامه های هفته تربیت بدنی بویژه دیدار با خانواده معزز شهدا، حضور بر مزار شهدای معظم و دیدار با پیشکسوتان گرانقدر و همچنین شرکت همه هیات ها در همایش پیاده روی در هفته تربیت بدنی( ورزش صبحگاهی) مورد تاکید قرار گرفت.
رحیمی پور در این جلسات، از لزوم توجه جدی به موضوع پژوهش گفت و با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش، افزود: کارهای پژوهشی هیات ها باید اطلاع رسانی و رسانه ای شود و ارسال اخبار این گونه فعالیت ها برای اداره کل، امتیاز خوبی برای هیات ها درپی خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی اداره کل شرکت فعالانه هیات های ورزشی را در پویش ها و برنامه های فرهنگی خواستار شد و از اهمیت موضوع اطلاع رسانی برنامه های آموزشی گفت تا هیات ها بتوانند از کلاس های آموزشی یکدیگر بهره مند شده و زمینه استفاده همگان از این کلاس ها فراهم گردد.
وی تشکیل شورای روابط عمومی هیات های ورزشی شهرستان ها و حوزه های استان تهران را به مرکزیت هیات استان مورد تاکید قرارداد و گفت: تشکیل این شوراها به صورت اتاق فکر و کارگروه می تواند از یک سو به بهبود فعالیت هیات های ورزشی و ارائه ایده و نظر به مدیران هیات ها کمک کرده و از سوی دیگر برای برنامه های پیش رو خصوصا دهه فجر، برنامه ریزی مناسب تر و پرمحتواتری داشت و هیات ها می توانند به نوبت میزبان هیات های دیگر باشند.
رحیمی پور، به ارسال به موقع اخبار و تصاویر و رعایت اصول خبرنویسی اشاره کرد و ادامه داد: هیات های ورزشی می توانند از طریق ایمیل با روابط عمومی اداره کل ارتباط داشته باشند تا اخبار مهم هیات ها و کمیته های تحت پوشش آنها در پورتال اداره کل و وزارت ورزش و جوانان و در کانال های مجازی مورد استفاده قرار گیرد.
وی در پایان مشارکت و همراهی هیات های ورزشی در همه برنامه های اداره کل را خواستار شد و ارسال فعالیت های آموزشی و تحقیقی را بویژه از طرف هیات پزشکی درقالب کلیپ، پوستر و … را مورد تاکید قرار داد.
در جریان این جلسات، مدیران روابط عمومی هیات های ورزشی به بیان دیدگاه های خود پرداختند و از مشکلات و کمبودهای پیش رو در راستای فعالیت بهتر و مشارکت بیشتر در برنامه ای اداره کل گفتند و خواستار استمرار منظم این گونه جلسات در طی سال شدند.

 

خبرنگار:حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

دکمه بازگشت به بالا