اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

جشن بزرگ باشگاه پرسپولیس برگزار شد

جشن بزرگ پرسپولیس، روز (جمعه) با حضور بزرگان گذشته و پرسپولیس، مقام‌های باشگاه، هنرمندان، قهرمانان ورزشی و هواداران پرشور برگزار شد. نمایشی که رمز موفقیت و اقتدار پرسپولیس را روایت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ‌های ایران، امروز جشنی دیدنی و به یادماندنی را برگزار کردند که نه تنها تا مدت‌ها در خاطره‌ها باقی خواهد ماند و به یاد همه ما خواهد آورد، پرسپولیسی بودن چه نعمت و موهبت بزرگی است، بلکه از لابه‌لای صحبت‌هایی که در حاشیه مراسم و روی صحنه بیان شد، به یاد خواهیم داشت که این افتخارات چگونه به دست آمد و برای تکرار آن باید چه کرد.

این جشن نمایشی بود که رمز موفقیت و اقتدار پرسپولیس را به تصویر کشید. حکایت همه آن چیزهایی که برای بزرگی باید گرد هم بیایند. همه نبودند اما از همه اقشار و گروه‌هایی که باید دست به دست یکدیگر بدهند تا تاریخ و حماسه‌ای ساخته شود، حضور داشتند.

جشن سرخ به یاد ما آورد این همه افتخار چگونه حاصل شد که وقتی شادمانی می‌کنیم ندانیم به افتخار کدام یک است. کانون هواداران پرسپولیس، سالگرد بازی شش تایی را روز هوادار پرسپولیس نام نهاده است و همه ساله در جشن و مراسمی، این روز و آن مسابقه ابدی را زنده نگه‌ می‌دارد اما این بار با هماهنگی و همکاری باشگاه و «طبیعت»، این مراسم جلوه دیگری به خود گرفت تا هم زمان، جشن قهرمانی نفس‌گیر سال گذشته و ۶۰ سالگی پرسپولیس نیز باشد.

پرسپولیس ۶۰ ساله‌ای که حالا با شروع عصر جدیدی از فعالیت خود پس از خصوصی‌سازی، شور جوانی در سر دارد و این را امروز در سالنی سرتاسر سرخ با تمام وجود احساس کردیم.

جشن بزرگ پرسپولیس میهمانان بسیاری را به خود دید؛ از اسطوره‌ها و افسانه‌‌هایی چون علی پروین، محمود خوردبین و دیگر پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار تا اعضای کنونی تیم فوتبال پرسپولیس. مدیران ارشد، معاونان و کارکنان باشگاه نیز حضور داشتند. هنرمندان پرسپولیسی هم همیشه پای کار هستند و ناهید کیانی، بانوی پرسپولیسی تاریخ ساز کشورمان در المپیک نیز حضور داشت. فریدون ممبینی، سالار عقیلی، چهره برجسته و تابناک و صدای فاخر موسیقی ایران، محسن ابراهیم‌زاده و … نیز حضور داشتند.

اشک خوشحالی و فراق با هم در آمیخت وقتی مادر زنده‌یاد علی انصاریان وارد سالن شد. ناصر محمدخانی که آمد، همه به این فکر کردیم بازیکنی که مدیرعامل باشگاه پشت تریبون از وی سخن گفت؛ چه قدر می‌تواند مثل او کامل باشد، هرچند امثال ناصر محمدخانی و بسیاری دیگر از اسطوره‌ها یکی یکدانه‌هایی هستند که گویی فقط برای نمونه خلق شده بودند. خانواده مهرداد میناوند هم حضوری سبز داشتند.

وه که پرسپولیس چه قدر از این‌ها در تاریخ خود دارد. البته جای خیلی‌ها هم خالی بود که شاید آن جا بودند و ما آن‌ها را نمی‌دیدیم. یاد عمو همایون بهزادی به خیر. مرد سه گله دربی شش‌تایی که در واقع او آن تیم را آماده کرد و تمرین داد و به میدان فرستاد.

مرحومان؛ ایرج سلیمانی، ابراهیم آشتیانی و بزرگمردی چون جعفر کاشانی که در آن روز درخشیده بودند. یاد استاد مرتضی احمدی عزیز افتادیم با آن خاطره از بازی که همه حداقل یک بار شنیده‌ایم. تصویر سعید راد هم برابر چشمان ما بود. چه راستین هوادارانی بودند. کاپیتان ابدی و مهرداد و علی را هم فراموش نمی‌کنیم.

و اما جشن بزرگ پرسپولیس، سرشار از چهره‌ها و گفته‌ها بود. رضا درویش، مدیرعامل و افشین با تعصب (پیروانی که روی) صحنه رفتند، معلوم شد چرا چرخ روزگار نمی‌توانست به غیر از قهرمانی پرسپولیس را در طالع سعد خود ببیند. حرف‌های‌شان از عمق همبستگی و اتحادی سخن می‌گفت که سال قبل از روی سکوهای ورزشگاه‌ها و فضای مجازی تا زمین فوتبال و اتاق‌های باشگاه شکل گرفته بود. رمز موفقیت ۶۰ ساله پرسپولیس امروز در سالن موج می‌زد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا