اخبار ورزشیورزش های رزمی

تکواندوکاران ایرانی گام نخست را محکم برداشتند

۳ هوگوپوش کشورمان در نخستین گام مسابقات قهرمانی جهان، حریفان خود را شکست دادند و در مهم‌ترین دیدار پریسا جوادی حریف آمریکایی خود را شکست داد.پا

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در سومین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در منچستر، سه نماینده تیم ملی مردان و بانوان کشورمان در نخستین گام حریفان خود را شکست دادن و به مرحله بعدی راه یافتند.
‏در وزن ۷۴-کیلوگرم؛ امیرمحمد بخشی ابتدا به مصاف نماینده کلمبیا رفت و با کسب این پیروزی باید با نماینده انگلستان رقابت کند.

مرحله مقدماتی:
امیرمحمد بخشی – میگوئل ترجوس سالاس (کلمبیا) راند اول این دیدار با نتیجه ۷ بر دو به سود بخشی تمام شد، راند دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر سه به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. بخشی در راند سوم موفق شد با نتیجه ١۶ بر ٧ برنده این دیدار شد.

در وزن ۴۹-کیلوگرم؛ ناهید کیانی در اولین مبارره به مصاف نپال می‌رود.
راند اول این دیدار با نتیجه ۲۳ بر یک برنده شد. این دیدار در راند دو با نتیجه ۳۷ بر ۴ به سود کیانی به پایان رسید.
به دلیل اختلاف ۲۰ امتیازی ناهید کیانی به برتری رسید.
حریف مرحله یک شانزدهم ناهید مادینا مانوپوا از ازبکستان، نایب قهرمان بازی های اسیایی و دارنده برنز بازی های اسیایی۲۰۱۸ می رود.


در وزن ۵۷-کیلوگرم؛ پریسا جوادی در مبارزه اول به مصاف نماینده آمریکا دیدار می‌کند و در مرحله به مصاف رفت رفت و برنده این دیدار شد. تکواندوکار لهستانی حریف بعدی جوادی است.
این دیدار در راند اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده آمریکا تمام شد. راند دوم این رقابت ها با نتیجه سه بر یک به سود نماینده آمریکا به پایان رسید.
در راند سوم نماینده کشورمان با نتیجه ۱۳بر ۴ برنده این دیدار شد.
انتهای پیام/ر

بیشتر بخوانید

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا