اخبار ورزشیورزش تهران

توسعه فضا و امکانات ورزشی گلف در دستور کار اداره ورزش و جوانان شمال شرق و هیات گلف استان تهران

نشست هم افزایی گلف شمال شرق با حضور رئیس هیات گلف استان تهران ، رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران و رئیس و مسئولین هیات گلف شمال شرق برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، به منظور ایجاد هم افزایی و توسعه رشته های گلفی در شمال شرق پایتخت، نشستی با حضور رضا خرم رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران، حسین رحیمی پور رئیس هیات گلف استان تهران ، حسین شیرازی مقدم رئیس هیات گلف شمال شرق و شهرزاد قاسم زاده نوا، امیر صارمی، سید مصطقی معطریان، میترا فتحی و حسن مرادی نصر(اعضای ستادی هیات شمال شرق) برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین شیرازی مقدم رئیس هیات گلف شمال شرق ، ضمن قدردانی از حمایت های اداره ورزش و جوانان شمال شرق و هیات گلف استان تهران ، گزارشی از اقدامات اخیر هیات را تشریح نمود و از تلاش های صورت گرفته اعضای ستادی هیات شمال شرق و ایجاد گام های موثر در توسعه رشته های گلفی در سطح حوزه شمال شرق تشکر کرد.

وی همچنین از عوامل موفقیت هیات گلف شمال شرق در ماموریت ها را ایجاد همدلی و مسئولیت پذیری در اجرای برنامه ها عنوان داشت.

رضا خرم رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق با قدردانی از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در هیات گلف شمال شرق ، ضمن ابراز رضایت از فعالیت های این رشته در سطح حوزه شمال شرق ، برنامه ریزی منظم و تلاش گروهی در به ثمر نشستن اهداف عالیه هیات را از عوامل موفقیت هیات گلف شمال شرق برشمرد. وی همچنین حمایت خود را از برنامه های گلف شمال شرق اعلام کرد.

در ادامه نیز هریک از اعضای ستادی هیات به بیان نقاط ضعف و قوت رشته ی گلف پرداختند و آمادگی خود را در توسعه بیشتر و شناساندن رشته های گلفی در سطح حوزه شمال شرق اعلام کردند.

همچنین حسین رحیمی پور رئیس هیات گلف استان تهران ضمن رضایت از فعالیت های هیات شمال شرق، این فعالیت ها را مثبت، سازنده و همراه با تلاش تیمی ارزیابی کرد و از رئیس اداره شمال شرق درخواست نمود تا نسبت به اختصاص یک فضای اختصاصی به منظور ساخت و تجهیز زمین مینی گلف در شمال شرق به هیات این اداره موافقت نماید.

رحیمی پور در ادامه بیان داشت اولویت هیات استان تهران علاوه بر توسعه رشته های گلفی در حوزه ها و شهرستان ها، توسعه زمین های مینی گلف نیز می باشد.

در پایان این نشست مقرر شد نسبت به توسعه فضاها و امکانات ورزشی هیات گلف شمال شرق با همکاری اداره ورزش و جوانان شمال شرق و هیات گلف استان تهران اقدامات لازم صورت پذیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

دکمه بازگشت به بالا