اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تهیه و تدوین سند چشم انداز فوتبال ایران

سند چشم انداز فوتبال ایران تهیه و تدوین شد.
به گزارش پیشرو ورزش، سند چشم‌انداز فوتبال ایران پروژه مجید جلالی و یک تیم متخصص ۱۲۰ نفره به دنبال طراحی و اجرای آن هستند. سند چشم انداز فوتبال ایران، برنامه‌ریزی برای فوتبال ایران در رده‌های مختلف و باشگاهی است تا فوتبال کشورمان مطابق این سند ۱۰ ساله پیش برود.
این کتاب حاوی ۱۵۰ صفحه از سرفصل‌های برنامه جامع توسعه و پیشرفت فوتبال بوده که بازگو کننده مواردی است که در این برنامه لحاظ شده است. البته طبق اعلام گردآورندگان این سند، سند چشم انداز فوتبال برنامه سه هزار صفحه‌ای است که سرفصل‌های آن در این کتاب آورده شده است.
این کتاب توسط مدیریت توسعه و پیشرفت فوتبال ایران آماده شده و تنها ۵۰ جلد از آن چاپ شده که در اختیار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مجمع فدراسیون و نهادهای مرتبط قرار خواهد گرفت. بقیه محتوای هر فصل بصورت فایل در اختیار تصمیم‌گیرندگان قرار می‌گیرد.
این برنامه به همت مجموعه‌ای از زبده‌ترین و فرهیخته‌ترین افراد دانشگاهی، مدیران، مدرسان و مربیان با تجربه در امور فوتبال، شامل ۱۲۰ نفر در قالب ۱۲ کارگروه تدوین شده و به مدت ۱۰ ماه بطور شبانه‌روزی تهیه شده است.
مجید جلالی به عنوان رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون همراه با یک کارگروه این کتابچه را تنظیم کردند و باید منتظر اجرایی شدن آن بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا