اخبار ورزشیفوتبال ایران

از ماجرای آنفالو شدن بیرانوند تا شرایط باقری و استوکس از زبان مدیر روابط عمومی پرسپولیس

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد حواشی امروز این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش پیشرو اسپرت ، حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد ناراحتی علیرضا بیرانوند از این باشگاه و ماجرای آنفالو کردن اینستاگرام پرسپولیس توسط این بازیکن اظهار داشت: برخلاف اینکه گفته می‌شود او به خاطر اینکه پول باشگاه بلژیکی به حسابش نرفته و در عوض به حساب استوکس رفته ناراحت است صحیح نیست. پول باشگاه بلژیکی به حساب بشار رسن رفته است و افراد از مباحث باشگاه خبر ندارند و به دنبال حاشیه سازی هستند.
وی افزود: برای بیرانوند در خصوص موضوع دیگری سوءتفاهم پیش آمده بود که در حال حل شدن است.
نمی‌دانم چرا همه ماجراها را در پرسپولیس به استوکس ربط می‌دهند.

مشاور انصاری فرد اضافه کرد: بیرانوند به همراه اوساگونا و بشار رسن و خانبان کمتر از ۵٠درصد قرارداد خود را گرفته‌اند. نمی‌دانم چرا چنین مسائل کوچکی در پرسپولیس بزرگ جلوه داده می شود اما همین اتفاقات در برخی تیم ها دیده نمی شود.

وی در خصوص نحوه همکاری باقری با تیم ملی و پرسپولیس عنوان کرد: باقری اصلا قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و قرار است همکاری او با تیم ملی تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی باشد. او برای فصل آینده در پرسپولیس می‌ماند.

مدیر روابط عمومی سرخپوشان تصریح کرد: تا جایی که ما می‌دانیم قراداد باقری و اسکوچیچ با تیم ملی تا پایان انتخابی جام جهانی است و آقای اسکوچیچ در صورت صعود تیم ملی قراردادش تمدید می شود. باقری هم سرمایه پرسپولیس است و بهتر است به او احترام بگذاریم.

وی در مورد استوکس نیز خاطر نشان کرد: مرخصی او یک روزه بود اما او بعد از آن به تهران بازنگشت. بعد از اینکه نیامد پروازهای مکرری به سمت تهران وجود داشته است حتی مدیربرنامه هایش برای او بلیت تهیه کرد که بازگردد اما امتناع کرد.

قدوسی ادامه داد:اکنون هم پرواز از قطر به ایران هست و باشگاه به او اعلام کرده باید بازگردد و پاسخگو باشد.کرونا دلیل بر نیامدن نیست. بازیکنان خارجی دیگری هم در لیگ ایران حضور دارند و کار می‌کنند.

وی اضافه کرد: باشگاه با استوکس قرارداد محکمی با او بسته اما فعلا بحث شکایت از این بازیکن مطرح نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا