اخبار ورزشیورزش تهران

تقدیم گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۹ هیئت اسکواش به اداره ورزش و جوانان جنوب شرق

گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۹ هیئت اسکواش به اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران ارائه گردید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران ، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق) با حضور در اداره ورزش و جوانان این حوزه و دیدار با محسن حیاتی (معاون اداره) ، گزارش عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۹ این هیئت را ارائه نمود.

رئیس هیئت اسکواش ضمن قدردانی از حمایت های اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران ضمن تقدیم گزارش مکتوب هیئت ، نقطه نظرات این هیئت را در خصوص بسط و توسعه این رشته ورزشی در سطح حوزه جنوب شرق بیان داشت ، وی همچنین به موانع و مشکلات موجود اشاره داشت و از معاون اداره ورزش و جوانان جنوب شرق در خواست نمود این هیئت را به منظور انجام بهتر ماموریت ها راهنمایی و ارائه طریق نماید.

محسن حیاتی نیز از فعالیت های شش ماهه ی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران تشکر کرد و بر ادامه ی فعالیت های سازنده این هیئت تاکید نمود.

وی همچنین از رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق خواست نسبت به جذب ورزشکاران در رده سنی پایه با کمک هیئت استان تهران اقدام و تیم های ورزشی هیئت تشکیل گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا