اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

تفتیان و فصیحی به المپیک رسیدند

حسن تفتیان و فرزانه فصیحی دوندگان دوهای سرعت به عنوان نمایندگان کشورمان سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست آوردند.

به گزارش پیشرو ورزش، پس ازپایان مهلت قانونی تلاش تمامی ورزشکاران ورزش دوومیدانی در سراسر جهان و با اعلام فدراسیون جهانی این رشته ورزشی (world athletics) فرزانه فصیحی دونده دوهای سرعت کشورمان و نایب قهرمان قاره آسیا و همچنین حسن تفتیان رکورددار ملی کشورمان و قهرمان آسیا هر دو در ماده ۱۰۰ متر موفق شدند از طریق رنکینگ جواز حضور در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کنند.

بر همین اساس، فصیحی با قرار گرفتن در جایگاه ۳۸ و حسن تفتیان نیز با ایستادن در جایگاه ۴۵ جدول رتبه‌بندی رنکینگ فدراسیون جهانی، توانستند مجوز لازم جهت شرکت در المپیک پاریس را به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به دست آورند.

در ماده ۱۰۰ متر بازی‌های المپیک ۵۶ ورزشکار در هر دو بخش بانوان و مردان حضور خواهند داشت که در بخش بانوان ۲۸ نفر موفق به کسب رکورد ورودی مستقیم شدند و در بخش مردان نیز ۳۰ دونده موفق به ثبت حد نصاب ورودی مستقیم شده‌اند و سایر نفرات از طریق جدول رتبه‌بندی فدراسیون جهانی دوومیدانی جواز شرکت در این بازی‌ها را بدست آوردند.

رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ طی روزهای ۱۱ الی ۲۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا