اخبار ورزشیورزش های رزمی

ترکیب تیم ملی تکواندو برای هانگژو مشخص شد

با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندو اسامی ۵ تکواندوکار اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو اعلام شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو چین طی روزهای دوم تا هشتم مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. در این دوره از مسابقات کشورها مجاز به اعزام ۵ تکواندوکار در گروه مردان و ۵ تکواندوکار در گروه زنان می باشند. ضمن اینکه دو تکواندوکار هم در بخش پومسه به این بازیها اعزام خواهند شد.

کادر فنی تیم ملی بانوان ۳۰ مردادماه ترکیب نفرات اعزامی به این بازیها را اعلام کرد و امروز نیز بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی اسامی ۵ تکواندوکار شرکت کننده در بازی های هانگژو را اعلام کرد.

بر همین اساس مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، علیرضا حسین پور در وزن ۶۳- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نفرات اعزامی تیم ملی به این رقابت ها را تشکیل خواهند داد.

هدایت تیم ملی تکواندو مردان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی است؛ مجید افلاکی و نعیما خواجوی نیز کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا