اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

تراشتگن با بارسا قرارداد خود را تمدید کرد

دروازه‌بان فوتبال بارسا قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، رومانو در خبری اعلام کرد که مارک آندره تراشتگن قرارداد خود را با بارسلونا تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد.

البته تراشتگن در تمدید قراردادش بسیار به بارسا تخفیف داد و حتی توانست یک هدیه گران‌بها به آنها بدهد.

نکته جالب توجه در تمدید قرارداد گلر آلمانی، کاهش دستمزد تراشتگن به ارزش ۳۰ درصد در ۳ سال اول است. او تصمیم گرفت با این کاهش دستمزد به بارسا کمک کند تا بتواند خریدهای خود را انجام دهد و همچنین بتواند قرارداد بازیکنان را ثبت کند.

بارسا به دلیل مشکلات مالی شدیدا نیازمند پشتوانه مالی است ولی هنوز نتوانسته پولی از این راه دربیاورد. این در حالی است که بازیکنانی مثل مارکوس آلونسو هنوز قراردادشان ثبت نشده و ژاوی نمی‌تواند از آنها استفاده کند.

به همین بهانه تراشتگن به بارسا کمک کرد تا با کاهش دستمزدش، پولی برای این باشگاه فراهم شود تا این تیم بتواند قرارداد بازیکنان را ثبت کند.

بارسا در این پنجره بازیکنی را خریداری نکرد و تنها توانست بازیکنان آزاد مثل ایلکای گوندوغان را جذب کند.

همچنین گفته می‌شود بارسا تصمیم دارد ۲ بازیکن قرضی نیز را جذب کند. ژوائو کانسلو از منچسترسیتی و ژوائو فلیکس از اتلتیکومادرید به احتمال فراوان با این اقدام تراشتگن می توانند به بارسا بیاییند.

تراشتگن فصل گذشته یکی از عوامل اصلی قهرمانی بارسا در لالیگا بود. او ۲۶ بار کلین‌شیت و رکورد تاریخ لالیگا را نیز به نام خود ثبت کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا