اخبار ورزشیسایر اخبار

تبریک فرماندهی بسیج ورزشکاران اسکواش سپاه محمد رسول الله تهران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

فرماندهی بسیج ورزشکاران اسکواش سپاه محمد رسول الله تهران فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی کانون بسیج ورزشکاران اسکواش سپاه محمد رسول الله (ص) تهران ، حسین شیرازی مقدم (فرمانده بسیج ورزشکاران اسکواش سپاه نهران) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی ، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در پیام فرماندهی بسیج ورزشکاران اسکواش سپاه محمد رسول الله تهران آمده است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی)  که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب اسلامی، یکی از مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان  دریادل نیز به بهترین نحو، وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.

بدینوسیله می توان گفت: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: “بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.”

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و  شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم ،مدافعان کشور، آتش نشانی و سلامت ، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان آزاده و ایثارگر، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون ملت شریف ایران اسلامی را زیر سایه حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مسئلت دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا