اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

تارتار: امیدوارم داوران در بازی امشب اشتباه تاثیرگذار نکرده باشند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: امیدوارم داوران بازی با گل گهر، اشتباه تاثیرگذار نکرده باشند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تارتار پس از کسب یک امتیاز در خانه گل گهر سیرجان، اظهار داشت: به خاطر شرایط جغرافیایی که این شهر (سیرجان) دارد و در نیمه دوم که واقعا تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند، خداراشکر توانستیم یک امتیاز با ارزش را به دست بیاوریم. در نیمه اول هر دو تیم یکدیگر را ارزیابی می‌کردند و موقعیت خاصی وجود نداشت.

وی افزود: با شروع نیمه دوم توانستیم روی یکی از ضدحملات‌مان خیلی خوب عمل کنیم و گل برتری را بزنیم. در ادامه با تعویض‌هایی که تیم حریف انجام داد به بازی مسلط شد اما موقعیتی به گل گهر ندادیم. حتی گلی هم که دریافت کردیم مدافع ما حضور داشت. یک ناهماهنگی به وجود آمد و گل مساوی را دریافت کردیم. در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم. روی نیمکت مقداری دست ما بسته است. با این قانون جدید باید صبر کنیم. از فردا نقل و انتقالات تمام می‌شود و می‌توانیم ۳ بازیکن را اضافه کنیم تا در این موقعیت‌ها بتوانیم تعویض‌های بهتری انجام بدهیم. فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

سرمربی ملوان در خصوص داوری بازی و اخراج بازیکن گل گهر، گفت: صحنه اخراج از ما دور بود ولی خود داور به صحنه نزدیک بود. قضاوت خوبی را شاهد بودیم. یک صحنه هند عمد هم در نیمه اول وجود داشت. دفاع حریف سر خورد و توپ را با دست لمس کرد. امیدوارم داوران در این بازی اشتباه تاثیرگذار نداشته باشند. جوان و آینده دار هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه برخلاف انتظار در بازی امشب موقعیت‌های چندانی خلق نشد، عنوان کرد: علت این بود که هردو تیم با یک سیستم بازی می‌کردند. کاملا مشخص بود که بازیکنان به هم خورده بودند. در رختکن هم به بازیکنان گفتم. در این بازی نباید یک در مقابل یک‌ها را از دست می‌دادیم که خداراشکر خوب بودیم. توانستیم تیم خوب گل گهر را کنترل کنیم. به خاطر سیستمی که هر دو تیم داشتند نمی‌توانستند خیلی خوب کار کنند. هر دو تیم واقعا یکدیگر را خوب کنترل کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا