اخبار ورزشیفوتبال جهان

بکر: با تلاش زیاد به لیورپول رسیدم

دروازه تیم ملی برزیل و عضو باشگاه لیورپول بعد از قهرمانی در اروپا گفت: دوست دارم از تمام کسانی که در این سال ها به من کمک کردند تقدیر و تشکر کنم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و تاتنهام از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید آغاز شد و این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید.

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول که ناجی تیمش در این دیدار بود در مصاحبه با سایت کالچو میرکاتو ایتالیا گفت: با تلاش طاقت فرسا موفق شدم به لیورپول بیایم البته خانواده ام نیز در رسیدن به این جایگاه بسیار زحمت کشیدند و سختی زیادی را متحمل شدند.

وی افزود: دوست دارم از تمام کسانی که در این سال ها به من کمک کردند تقدیر و تشکر کنم. این قهرمانی را به خانواده ام و تمام کسانی که مرا حمایت کردند تقدیم می کنم. من الان منتظر تولد فرزند دوم خود هستم ولی الان می خواهم این قهرمانی را جشن بگیرم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =

دکمه بازگشت به بالا